Imgflip Logo Icon

Welcome!

Welcome! | THIS IS MEANT FOR FAKE ALTERNATE ACCOUNTS
IF YOU HAVE ANY FAKE ACCOUNTS
PUT IT HERE SO THEN WE KNOW; THEN WE CAN REPORT TO SITE MODS | image tagged in welcome | made w/ Imgflip meme maker
249 views 15 upvotes Made by CaptainPichu 11 months ago in Fake_Alt_Awareness
29 Comments
1 up, 11mo
Noted :]
0 ups, 11mo
I don't have any fakes atm. But if anything happens to my main I have an alt set up. I will only be giving it away to people in memechat so that no one tries to steal it.
0 ups, 11mo,
1 reply
What’s fake alt accounts?
2 ups, 11mo,
2 replies
People like who are you
0 ups, 11mo
Ohhhhhhhhh
0 ups, 11mo,
1 reply
Now that sucks
Cuz who_am_I has a different personality than who_are_you
2 ups, 11mo,
2 replies
True
0 ups, 11mo
Yeah so basically fake
0 ups, 11mo,
1 reply
I meant I have the* evidence
2 ups, 11mo,
1 reply
Yes
0 ups, 11mo
Yeah
0 ups, 11mo,
1 reply
I am too little
I have no fake alt accounts
0 ups, 11mo,
1 reply
Same :I
0 ups, 11mo,
3 replies
Bro what are you talking about XD
You have literally more than a milion points
Oh and btw when I reach 500k I will make a stream about me
Like the flick7 stream, the justacheemsdoge stream and the iceu stream
2 ups, 11mo,
1 reply
I think you should have one tbh
0 ups, 11mo,
1 reply
Yea
But I'll wait until half a milion points
I'll give you mod when I reach it
2 ups, 11mo,
1 reply
Thanks :)
Look at what i said in memechat
0 ups, 11mo
Yes
0 ups, 11mo,
1 reply
Nice good luck with that and I’ll follow your stream.
0 ups, 11mo,
1 reply
Oh ok thx
0 ups, 11mo,
1 reply
Np
0 ups, 11mo,
1 reply
Yes
0 ups, 11mo
:D
0 ups, 11mo,
2 replies
Yay :D
I'll make sure to follow it ;)
0 ups, 11mo
Thanks
0 ups, 11mo
And I'll give you mod
[deleted] M
0 ups, 11mo,
1 reply
It’s-me-Strike
2 ups, 11mo,
1 reply
We know
[deleted] M
0 ups, 11mo
Just stating it
Created with the Imgflip Meme Generator
IMAGE DESCRIPTION:
THIS IS MEANT FOR FAKE ALTERNATE ACCOUNTS IF YOU HAVE ANY FAKE ACCOUNTS PUT IT HERE SO THEN WE KNOW; THEN WE CAN REPORT TO SITE MODS