Imgflip Logo Icon

Pain

Pain | Me on YouTube at 3am trying to go to sleep but I know Iā€™m just gonna watch YouTube shorts for the next 3 hours | image tagged in memes,funny,relatable,uh oh,spongbob,zad | made w/ Imgflip meme maker
147,297 views ā€¢ 1353 upvotes ā€¢ Made by Iceu. 1 year ago
170 Comments
7 ups, 1y,
3 replies
yeah, yt shorts is too

hmm

how do i say it

interesting
3 ups, 1y,
3 replies
FR
1 up, 1y
*Plays sad undertale music in the background*
[deleted]
0 ups, 1y
asshole
0 ups, 1y,
1 reply
Bro help me Iā€™m in a argument with people on imgflip please help me win this argument
0 ups, 1y,
1 reply
yo, send me link i can help

----------------------------------

Job Papers
Name: Chocolate grabbing machine
Pride: 4.2/10
reputation: won 74 roast battles online and 62 irl
specialty: destroying fatherless 9 year olds
age: 13
0 ups, 1y
But I'm an 9 year old but anyways here is the link:imgflip.com/i/6z85t0
1 up, 1y,
3 replies
The word you're looking for is addicting
1 up, 1y,
2 replies
nah I'm thinking more along the lines of... cringe
0 ups, 1y,
1 reply
Some content on youtube shorts are kinda good actually, and why would you be watching cringe?
0 ups, 1y,
1 reply
I watch on recommended, so cringe pops up out of nowhere.
0 ups, 1y,
1 reply
Dude, you probably saw like 4 cringe videos and decided the entirety of YouTube shorts is cringe
0 ups, 1y
1st of all, I don't think it is cringe, I KNOW it HAS cringe
2nd, you probably get no maidens,
And finally, your Jordan's are fake as fu-
0 ups, 1y
I honestly agree
0 ups, 1y,
1 reply
i mean kinda

i meant that some are so interesting (in a weird way) that you watch more and more and eventuallyyou CAN stop, its just so oDd
1 up, 1y
Yeah, that's what I said. It's addicting.
0 ups, 1y
Yes
0 ups, 1y
5 ups, 1y,
1 reply
1 up, 1y
Oop
4 ups, 1y,
3 replies
That'd be me if my parents didn't make it against the rules and practically punishable by social death to bring our phones into our rooms at night
2 ups, 1y
Lol
1 up, 1y
EXACTLY!
1 up, 1y
Same
2 ups, 1y
I'm the exact same way but not yt shorts cuz I don't like yt shorts, just normal yt
2 ups, 1y
Npc
2 ups, 1y,
1 reply
just submit to it... It's to powerful
0 ups, 1y
Yes
2 ups, 1y,
2 replies
Youtube shorts are SO ADDICTIVE!!!

Not even going to lie, I did this LAST NIGHT and it feels like you read my mind
1 up, 1y
Ong
1 up, 1y,
1 reply
Imagine having internet

hehe he

:((((((((
0 ups, 1y,
1 reply
but u have internet.....
0 ups, 1y,
1 reply
wheres the proof?
0 ups, 1y,
1 reply
u just responded to me that is proof u need internet to be online
0 ups, 1y,
1 reply
No you dont
0 ups, 1y,
1 reply
ooooh, celluar(?) data?
0 ups, 1y
no, I live in the Cloud
2 ups, 1y,
1 reply
Yeah thats very true
1 up, 1y
Yeah!
2 ups, 1y,
1 reply
Swear
0 ups, 1y
Ong
[deleted]
2 ups, 1y,
1 reply
Too relatable holy jesus
0 ups, 1y
Frfr
1 up, 1y
WHY WOULD YOU MENTION SOMETHING THAT IS SO TRUE!!!
1 up, 1y
I AM HIGHER THEN THE MOON LET'S A F**KING GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
1 up, 1y,
1 reply
*also spends 1 hour trying to find the correct angle to not break ur back*
1 up, 1y
lol
1 up, 1y
I did this once i hated my life the next day
2 ups, 1y,
3 replies
Do you suffer from lack of a father figure?
0 ups, 1y
No
0 ups, 1y,
2 replies
1 up, 1y,
2 replies
Dude did you really use a FNF image? that's even unfunnier
0 ups, 1y,
1 reply
0 ups, 1y,
1 reply
Is it necessary to make your responses an image
[deleted]
0 ups, 1y,
1 reply
0 ups, 1y
0 ups, 1y,
1 reply
congratulations you've been invited to anti-fnf society
0 ups, 1y,
1 reply
I don't have anything against FNF, it's just another rhythm game. But the fans are a whole different story.
0 ups, 1y,
1 reply
never gonna give you up never gonna let you down never gonna run around and desert you
0 ups, 1y,
1 reply
I love that song.
0 ups, 1y,
1 reply
Bottom
0 ups, 1y,
1 reply
Bottom what
0 ups, 1y,
1 reply
Bottom Text
0 ups, 1y
šŸ˜±šŸ˜±šŸ˜±šŸ˜±šŸ˜±
1 up, 1y,
1 reply
[deleted]
0 ups, 1y,
2 replies
1 up, 1y
0 ups, 1y
Not cool.
0 ups, 1y
i don't but i'm just smarter
Show More Comments
Flip Settings
Created with the Imgflip Meme Generator
IMAGE DESCRIPTION:
Me on YouTube at 3am trying to go to sleep but I know Iā€™m just gonna watch YouTube shorts for the next 3 hours
hotkeys: D = random, W = upvote, S = downvote, A = back
Feedback