Imgflip Logo Icon
 ME SLIDING THE STRAW IN AND OUT OF THE MCDONALDS CUP | image tagged in cup,straw,mcdonalds,funny | made w/ Imgflip meme maker
share
4,728 views 343 upvotes Made by .TacoBoy. 4 weeks ago
Add Meme
Add Image
Post Comment
Best first
48 Comments
reply
5 ups, 4w,
2 replies
Third World Success Kid Meme | image tagged in memes,third world success kid | made w/ Imgflip meme maker
Me pushing down those buttons on the McDonald’s cup:
reply
2 ups, 4w
Same | image tagged in same | made w/ Imgflip meme maker
reply
1 up, 4w
yeah i love doing that
reply
[deleted]
4 ups, 4w,
2 replies
HEY I SAW THIS ON EMKAY BUT STILL LOLLLL
reply
1 up, 4w
Same!
reply
0 ups, 4w
thx i follow u now
reply
2 ups, 4w,
1 reply
Ou wow
reply
0 ups, 4w
see i didn't lie, and i followed u
reply
2 ups, 4w
Me knowing where this meme is from and how you used the same idea after it was made:
reply
1 up, 4w
XD
reply
1 up, 4w
I upvoted now follow me
reply
[deleted]
1 up, 4w,
1 reply
reply
0 ups, 4w
thx i follow you now
reply
1 up, 4w
XD
reply
1 up, 4w
Dude I feel this on another level
reply
1 up, 4w,
1 reply
hahahaha.
reply
0 ups, 4w
thx
reply
1 up, 4w,
1 reply
Wow
reply
0 ups, 4w
thx
reply
1 up, 4w,
1 reply
OMG OMG OMG THIS MEME IS SO FUNNY BRUHHHHHH THIS IS SO TRU ETHO
reply
1 up, 4w,
1 reply
Huh?
reply
1 up, 4w,
1 reply
THIS MEME IS SO TRUE
reply
1 up, 4w,
1 reply
I LAUGHED SO HARD AT THIS MEME BRUH
reply
1 up, 4w
Hmm
reply
1 up, 4w
i saw this meme before i think its a repost
reply
1 up, 4w
LOL I SAW THAT ON THER MEME U SAID THEN U CAN GIVE ME UPVOTE I CHOCU FR4EE UJPVOTE
reply
1 up, 4w
bro this is so relatable lmao
reply
1 up, 4w
k i uped
reply
1 up, 4w
Ah, y e s
reply
1 up, 4w
IRHSKHSJSIISJDG
reply
1 up, 4w,
1 reply
take this upvote and follow.
reply
0 ups, 4w
i follow u now
reply
1 up, 4w
HAHA, RELATABLE
reply
1 up, 4w
XD
reply
1 up, 4w
reply
1 up, 4w
bruh this is the exact and i mean exact meme that blew up on reddit.

But I don't care
reply
1 up, 4w,
4 replies
Oh God The Next Jerking Off
reply
1 up, 4w
OH MY GOD, NO!
reply
1 up, 4w
reply
1 up, 4w
BRUH
reply
0 ups, 4w
???
reply
1 up, 4w,
1 reply
lol
reply
1 up, 4w
i upvoted
reply
1 up, 4w,
1 reply
I Regret It But I Upvoted
reply
0 ups, 4w
thx i follow u
reply
0 ups, 4w
reply
0 ups, 3w
reply
0 ups, 4w
a happy meal for everyone. :)
Flip Settings
memes
gifs
other
Created with the Imgflip Meme Generator
IMAGE DESCRIPTION:
ME SLIDING THE STRAW IN AND OUT OF THE MCDONALDS CUP
hotkeys: D = random, W = upvote, S = downvote, A = back
Feedback