Newspaper Comic Week, Oct 29-Nov 4, a PurplePeaceNinja Event!

 Newspaper Comic Week, Oct 29-Nov 4, a PurplePeaceNinja Event!  | IF YOUR SOCKS FELT STICKY, ITS BECAUSE I PLEASURED MYSELF WITH THEM FOR ALL THOSE SLAPS | image tagged in memes,batman,newspaper comic week,purplepeaceninja,batman slapping robin,batman and robin | made w/ Imgflip meme maker
Add Meme
Post Comment
reply
12 ups, 3 replies
Robin Slaps Batman | AND HERE'S THE HAND I WAS USING | image tagged in robin slaps batman | made w/ Imgflip meme maker
reply
6 ups, 1 reply
Batman Slapping Robin Meme | HAHA... NEXT TIME USE MY GLOVE | image tagged in memes,batman slapping robin | made w/ Imgflip meme maker
reply
[deleted]
1 up, 1 reply
Dash, could you do a meme for my event? You don't have to. Just asking :)
reply
0 ups
Sure, I'll see if I can tonight.
reply
5 ups, 1 reply
Batman Slapping Robin Meme | AND HERE'S THE HAND I SMACKED YOUR MOM'S BUTT WITH MY MOM WOULD BEAT THE WIMP OUT OF YOU! | image tagged in memes,batman slapping robin | made w/ Imgflip meme maker
reply
1 up
Batman Slapping Robin Meme | YOUR MOM WAS KILLED ASSWIPE | image tagged in memes,batman slapping robin | made w/ Imgflip meme maker
reply
3 ups
lol!
reply
8 ups, 3 replies
i.imgflip.com/2l8ws4.gif (click to show)
These superheroes sure like to slap.
reply
4 ups, 2 replies
You can tell she's enjoying it!

i.imgflip.com/2l9j9x.gif (click to show)
reply
1 up
reply
1 up
What are those nerds up to?
reply
4 ups
reply
3 ups, 2 replies
reply
3 ups, 1 reply
reply
3 ups, 1 reply
Hey, healthy fear

WHO KNOWS where the hell that Cukes been?

i.imgflip.com/2lac5c.gif (click to show)
reply
1 up, 1 reply
reply
0 ups, 1 reply
why you gotta SCARE THE LIFE OUTTA ME?
reply
1 up, 1 reply
reply
1 up, 1 reply
reply
1 up, 1 reply
reply
1 up, 2 replies
0 ups
i.imgflip.com/2lgglp.gif (click to show)
reply
2 ups, 2 replies
reply
4 ups
reply
1 up
reply
8 ups, 1 reply
reply
6 ups, 1 reply
reply
5 ups, 2 replies
reply
5 ups, 1 reply
reply
6 ups, 1 reply
reply
3 ups, 1 reply
reply
3 ups
reply
1 up, 1 reply
reply
1 up, 1 reply
reply
3 ups, 1 reply
i.imgflip.com/2lcwob.jpg (click to show)
reply
2 ups, 1 reply
lol
reply
2 ups, 1 reply
reply
2 ups, 1 reply
reply
1 up
reply
4 ups, 2 replies
reply
3 ups, 3 replies
How do you do that in outer space?!
reply
3 ups
reply
3 ups, 1 reply
fun fact, if you ejaculate in space, it acts as a small thruster. It boost you backwards...
reply
2 ups
reply
3 ups, 1 reply
Like this
reply
3 ups, 1 reply
reply
4 ups, 3 replies
reply
3 ups
reply
3 ups, 3 replies
reply
3 ups, 2 replies
reply
2 ups, 1 reply
But it was either get paid or tortured, I said, WTF?
reply
1 up, 1 reply
Yup lol
reply
2 ups, 1 reply
My lover gave his right arm to get back in my bed
reply
2 ups, 1 reply
reply
2 ups, 1 reply
reply
2 ups
reply
2 ups, 1 reply
reply
2 ups, 1 reply
Gawd, I hope that was a woman
reply
2 ups, 1 reply
reply
2 ups, 1 reply
reply
2 ups
reply
1 up, 1 reply
it was a Pretty shitty way to go down!
reply
1 up
Too soon?
reply
3 ups, 1 reply
reply
2 ups, 1 reply
reply
2 ups, 1 reply
reply
2 ups, 1 reply
reply
3 ups, 1 reply
reply
3 ups, 1 reply
reply
3 ups, 1 reply
reply
3 ups
reply
4 ups, 1 reply
reply
3 ups
reply
3 ups, 1 reply
reply
2 ups, 1 reply
reply
3 ups, 1 reply
reply
3 ups, 1 reply
reply
3 ups, 1 reply
reply
3 ups, 1 reply
reply
1 up, 1 reply
reply
1 up, 1 reply
reply
1 up
reply
3 ups, 1 reply
i.imgflip.com/20f68v.jpg (click to show)
reply
3 ups
reply
3 ups, 1 reply
i.imgflip.com/2laal6.jpg (click to show)
reply
3 ups
reply
3 ups, 1 reply
lol
reply
3 ups, 1 reply
reply
2 ups, 1 reply
reply
2 ups, 1 reply
reply
0 ups
reply
3 ups, 1 reply
reply
4 ups, 1 reply
reply
2 ups, 1 reply
reply
2 ups, 1 reply
reply
2 ups, 1 reply
reply
2 ups, 1 reply
reply
2 ups, 1 reply
reply
2 ups, 1 reply
I don't mind repost, but could see this from some users lol
reply
2 ups, 1 reply
reply
0 ups
reply
2 ups
cursed
reply
2 ups, 1 reply
reply
1 up
reply
2 ups, 1 reply
reply
2 ups
reply
2 ups, 1 reply
reply
1 up
Awesome lol
reply
2 ups, 1 reply
reply
1 up
reply
2 ups, 2 replies
reply
3 ups
reply
2 ups, 1 reply
Goddammit
reply
2 ups
reply
1 up, 1 reply
Awesome :-)
reply
1 up
Flip Settings
NSFW

Created with the Imgflip Meme Generator

IMAGE DESCRIPTION:
IF YOUR SOCKS FELT STICKY, ITS BECAUSE I PLEASURED MYSELF WITH THEM FOR ALL THOSE SLAPS
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back
Feedback