Imgflip Logo Icon

Admit it! You know you like it.

Admit it! You know you like it.  |  THAT FACE YOU MAKE; WHEN YOU'RE HAVING MULTIPLE EARGASMS. | image tagged in eargasm,memes,nixieknox,don't insert q-tip into ear canal,we all do it anyway | made w/ Imgflip meme maker
2,202 views 10 upvotes Made by Nixie.Knox 4 years ago
36 Comments
4 ups, 4y,
1 reply
Mocking Spongebob Meme | EARGASMS? IS THAT EVEN LEGAL? | image tagged in memes,mocking spongebob | made w/ Imgflip meme maker
3 ups, 4y
Prostitutes too expensive | THAT'S TWO Q-TIPS FOR EACH EAR. | image tagged in prostitutes too expensive | made w/ Imgflip meme maker
LOL
[deleted]
3 ups, 4y,
1 reply
DO YOU KNOW ME? | made w/ Imgflip meme maker
Omggggg yes! I love me some earwax cleaning out eargasms. Lmao front page for this please
3 ups, 4y,
1 reply
I love it when the cotton starts getting kind of fluffy and it really gets a good rub going on. LOL
[deleted]
3 ups, 4y,
1 reply
Like I really accomplished something LMAO
3 ups, 4y,
1 reply
LOL!!!
[deleted]
3 ups, 4y,
1 reply
Hate when I needed both for one dirty ear! Lol
3 ups, 4y,
1 reply
Or you get one that has no cotton on one end!
[deleted]
2 ups, 4y,
1 reply
Owwwwwww! No that ain’t cool lol
2 ups, 4y,
1 reply
store brand! Lesson learned! Plastic sticks with a smidgen of cotton.
[deleted]
2 ups, 4y,
1 reply
Yes! I had same experience. There’s just a few things you can’t get the off brand in and that’s one of them
2 ups, 4y
True story!
2 ups, 4y
Inspired by Wayneurso! imgflip.com/i/2fyywd
1 up, 4y,
1 reply
Im all ears
1 up, 4y,
1 reply
Good to see you again! :)
1 up, 4y,
1 reply
its nice to see you too;)....whats nixie been doing, are you well? are you happy? hope you are, I have been AWOL causing mischief as per!!
1 up, 4y,
2 replies
I hope you are well!
1 up, 4y,
1 reply
I am well, for now!!! I shut the world out to the annoyance of everyone but I really do love all the souls who love me.. I am a strange being sometimes I just "cant get right!!"
1 up, 4y,
1 reply
I do the same.because I am not good with people and I tend to have depression. Can't get right! is right!
1 up, 4y,
2 replies
I feel like this!! Most of the time I don't find people funny, interesting, clever nothing, We have humor Nix me and you but people like us pay for our funny bones with depression... I been really dark lately girl, I loose the plot and i am sick of it i swear..... scary. dunno what to do tho???????
1 up, 4y,
1 reply
What to do? Well... what we always do. We must find something in which to bury ourselves. This web site is where I go to try and shake it off. I'm sorry you're stuck in the quick sand though. I know how that feels. :(
0 ups, 4y,
1 reply
Thx Nix, you are right i know you are... I am ok and memes/memers help. Depression is a cruel mistress that will never be understood, not in my lifetime anyway
1 up, 4y
I just watched that with my kids about two weeks ago!

You describe it so very well. I can never find the best words for it. But I do know when it grabs your ankles and drags you under, there's not a lot a person can do to stop it.
1 up, 4y,
1 reply
are you on any other social type of web site?
1 up, 4y,
2 replies
I am not on any whatsoever...flirted with facebook but deleted it, only whatsapp really
1 up, 4y,
1 reply
Don't get me started on that piece of trash. Lord have mercy... LOL I avoid it.
1 up, 4y
Like you i have people problems, but i have a gift of making people laugh so its a dilemma for me, when i go on depression lock down people expect me to be funny and then they try cheer me up,then i feel bad because they think i have fallen out with them OMG it hurts me
1 up, 4y,
1 reply
Ran out of thread below....

People who do not know depression do not understand. It's like being in handcuffs and having them ask you to just slip out of them. They think it's that easy. They also find no logic in a person just needing to go on lock-down as you say. The only logical reason they know is that surely we must be angry at them. We can't make most people "get it".
0 ups, 4y
I got to a point where i was that ill i was talking to myself (a lot) i left my job and hid away from every living soul sitting in the dark just turning the TV channels over and over, I tried drinking it snorting it and smoking it all away to no prevail, I am a 38 year old mans man and would cry like a little girl hating myself swearing at myself and my thoughts would terrorize and torment me from AM 2 PM 24/7 i would not wish it on my worse enemy i swear to god i wouldn't, psych ward was beckoning but my loved ones didn't have the heart to do it... I am scared of slipping off the tightrope. I have a good job and good people there but they don't know about my condition so its like an alter ego for now......Supermad lol!!
1 up, 4y,
1 reply
Cant get right :(
1 up, 4y,
2 replies
How terrible to go through all that. I the worst suffering takes place in private it seems. I don't know how much good I am, but I hope that venting to me is a help in some way no matter how small. You have to try and regain your strength. Easier said than done of course... but there is something out there you can grab ahold of. You just haven't found it yet.
1 up, 4y,
1 reply
It is good to talk Nix, I am OK, apprehensive but OK...gunna meme it out. i have submitted one that has made me laugh, i hope IMG show it
1 up, 4y
I'll check later to see what you came up with!
1 up, 4y
oh ye 10 points for Never ending story!!;)
1 up, 4y,
1 reply
Ever used ear candles?
1 up, 4y
I couldn't tell if they did anything or not! LOL
Flip Settings
Created with the Imgflip Meme Generator
IMAGE DESCRIPTION:
THAT FACE YOU MAKE; WHEN YOU'RE HAVING MULTIPLE EARGASMS.
hotkeys: D = random, W = upvote, S = downvote, A = back
Feedback