Extended PSY week, 10th to 25th March, the first ever Meme_Kitteh event!

Extended PSY week, 10th to 25th March, the first ever Meme_Kitteh event! | HERE'S A PHOTO OF PSY WEARING PINK AND HERE'S A PHOTO OF PSY POSING WITH HIS OWN GANGNAM STYLE STATUE IN SEOUL!!! HERE'S A PHOTO OF PSY RIDI | image tagged in psy week,memes,funny,gangnam style,everything,awesomeness | made w/ Imgflip meme maker
248 views, 2 upvotes, Made by Meme_Kitteh 1 month ago psy weekmemesfunnygangnam styleeverythingawesomeness
Add Meme
Post Comment
reply
1 up, 1 reply
I'M TELLING YOU - HE'S GONNA LOSE A TESTICLE WITH THAT WOLVERINE TRICK | made w/ Imgflip meme maker
:)
reply
2 ups, 1 reply
Roll Safe Think About It Meme | NOT WHEN THEY'RE MADE OF STEEL. | image tagged in memes,roll safe think about it | made w/ Imgflip meme maker
=)
reply
1 up, 1 reply
I WONDER IF THEY AFFECT HIS SINGING RANGE WHEN THEY GET COLD? | made w/ Imgflip meme maker
reply
1 up, 1 reply
Too Damn High Meme | THAT'S WHEN IT GETS TOO DAMN HIGH! | image tagged in memes,too damn high | made w/ Imgflip meme maker
reply
1 up, 1 reply
THAT'S THE HIGH-PITCHED SCREAM I HEAR? | made w/ Imgflip meme maker
reply
1 up
AHHHH! LMAO | made w/ Imgflip meme maker
reply
1 up, 14 replies
XD
reply
1 up, 1 reply
NPT: I can't 'control' my 2p side because unlike you, she's a completely different person. Anyway, what's been bothering you?
reply
1 up, 1 reply
WR: this bloody thing you call the nordics
reply
1 up, 1 reply
NPT: And why's that bothering you?
reply
1 up, 1 reply
WR: u know the nyo's right?
reply
1 up, 1 reply
NPT: Yeah.
reply
0 ups, 1 reply
WR: so nyo Denmark and nyo Finland wanted to meet there male thing and so for the past week I’ve been staying with two sets of nordics
reply
1 up, 1 reply
NPT: So what's the problem?
reply
0 ups, 1 reply
WR: I HAVE BEEN DEALING WITH TWO SUFINS TWO DENORS AND TWO ICELANDS AND TWO GREENLANDS!!!! (Normal Greenland is a girl btw)
reply
1 up, 1 reply
NPT: But they're nice! What have you got against them?
0 ups
WR: they are nice don’t get me wrong but they are loud and you know how I can’t handle loudness because of my headaches and i lashed out at them and made a few cuts..... I can show u if u want............
Denmark: HAY WR NORWAY USED A CURSE ON ME AND I NEED YOU TO HELP!!!!!!
WR: I am talking to NPT and do you mind if Lovina comes over?
reply
1 up, 1 reply
NPT: if you hurt them, I will nuke you.
reply
0 ups, 1 reply
Den,ark: oh all she did was scratch as all no biggie and don’t hurt her she’s one of the nyo's favorites rights actually I think she is the fav of all the female nations.....
Norway: er Denmark are you talking about last- oh hay *human name*
reply
1 up, 1 reply
NPT: WR must resort to physical subjugation because she doesn't have the wit to defeat her opponents verbally.
reply
0 ups, 1 reply
Norway: she has issues i wont tell what because she will never tell me but she is smarter than a lot of ppl tho she did make witty combacks
Denmark: yeah tho i did p1ss her off......
WR: he said women or girls couldnt fight thats why they only use witty combacks so i showed him the truth
reply
1 up, 1 reply
NPT: What business do you guys have with WR anyway?
reply
0 ups, 1 reply
Denmark: we dont have computers to do our work on.......
Norway: yeah
Sweden: we r dumb when it comes to that stuff..
Iceland: what about my sister Greenland?
Greenland: its to cold at my place to even think about setting up anything tech
Finland: i dont get it either and we where to afraid to ask u sense u got ur boyfreind Switzerland we dont wanna get him mad or make u have less time so we decided WR was the best the only thing is denmark can tick off her headachs other than that we're ok
reply
1 up, 1 reply
NPT: Nah, it's ok. You can come to my place. I have much better stuff than WR. You can do your stuff in my fallout shelter: Switzerland never goes there.
reply
0 ups, 1 reply
Finland: Su-San can we keep WR?
Sweden: why?
Finland: she's easyer to talk to! And understands!
Sweden: i dont care
Denmark: im with finny sorry npt we just got used to her
Norway: im with sweden
Greenland: i need another girl! Ok other than Finland
Finland: HAY!!!!
Iceland: i got used to her company.......
Denmark: OK DUDES ITS SETTALED WR IS OUR TECHNITION AND IF ANYTHING HAPPENS TO HER WE'LL GO TO NPT!!!
reply
1 up, 1 reply
NPT: HEY, LOOK, THE NORTHERN LIGHTS!!!!!

*Finland, Sweden, Denmark Norway and Greenland look away*

*NPT hits WR repeatedly with an axe until she loses consciousness*

*NPT hides the axe*

NPT: oh, no! Something happened to WR! Guess you'd better come to mine, then!
0 ups
Iceland: I saw the whole thing u nearly killed *human name* just to hang out with us nordics now my opinion on you and a few other rights is very low.
WR: nnnnnnnnnnnnnnnnn
Denmark: what do we do now?
Greenland: WAIT WHAT ABOUT WR I NEED HER TO SPILL MY PROBLEMS ON AND I WANNA C WHAT HAPPENS TO NORWAY AND FINLAND AT OUR NEXT SESION THAT WE SHARE OUR LOVE LIFE AND WR GIVES US ADVICE TO MAKE IT LESS OBVIOUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*Denmark Sweden and Iceland look at her* Greenland: I said nothing!
Finland: is she ok? Both WR and Greenland
reply
1 up, 1 reply
2p NPT: YAAAAAS!! OK, I'LL DO IT!!!

*Brings France over*

*Flashes the neutraliser*

2p NPT: Mic never **ped you. You will love Mic for as long as you live.
reply
1 up, 3 replies
Gr: did it work?
reply
1 up, 1 reply
France: Mic, I f**king love you.

NPT: I don't know. Did it?
reply
1 up, 1 reply
GR: wanna go on a date? At my place? Btw thx Dolores!
reply
1 up, 1 reply
France: yeah, sure babes!

NPT: You're welcome!
reply
1 up, 1 reply
GR: I’ll thank u later Dolores now I will live my fantasy
reply
1 up, 1 reply
NPT: EW.
reply
1 up, 1 reply
WR: this is adorible like sufin or gerita!
reply
1 up, 1 reply
NPT: Yeah... Sure.
1 up
WR: hay can u tell ur 2p to go easy on me and Scare cause somethings been bothering us latly..
reply
0 ups
Hello?
reply
0 ups
You on?
reply
1 up, 1 reply
NPT: I AIN'T CLOSING NO DOOR!!!!!

*RUNS OUT THE DOOR FIRST*

MEANWHILE, IN RUSSIA:

America: *crawling on the snowy ground and crying*

I'M SO COLD!!! THIS FOREST IS GOING ON FOREVER!!! I'LL NEVER GET OUT!!!

Russia: My God, you're an even bigger pussy than I first thought you were.

GW: OOOOOOOOHHHHHH, YOU GOT TOLD, YOU AMERICAN PUSSSAAAY!!!!!

*GW kicks snow in America's face*

America: AH, STOP!!!

GW: *kicks more snow in America's face*

TWAT!!!
reply
0 ups, 1 reply
Meanwhile else where:
WR: i'll be the last ine out
*Aurtor is outside* UK: Mic u wanted to c me?
MiC: FOLOW ME AND ILL TELL U EVERYTHING!!!
*everyone is now out of the house the nordics went home and mic has got done telling the "greatest love story of all time" to UK and UDHR and Harry listened to some*
reply
1 up, 1 reply
NPT: Do you even know where to go, and how to find America?

Harry: *sitting on NPT's shoulders* MOVE YOURSELVES, YOU F**KING PEASANTS!!!!

NPT: Who taught you the f word?

Harry: Scare did.

GR: OH NO.

UK: OH, FUDGE.

UDHR: WAT.

NPT: I'M GONNA KILL- actually no, I'll let my sister do it for me.

GR: who's your sister?

NPT: Oh, I you guys never met her.

GR: What's she like?

NPT: Let's just say that she's hot and cold at the same time.
reply
0 ups, 1 reply
WR: how do u know Scare Harry?
Harry: when you fall asleep I wanted to see if you were like dad with mirrors..... he hates them he says its because of what hes seen happen in them and so i decided to put a mirror be side u and Scare was sayin "F*ck u [email protected] it to f*cking h3ll u [email protected] p*ssy a$s b1tch *hn*!" And then she told me her name and weve been freinds ever sense
WR: never repete anything she says unless its to me so ik what the h3ll she's teaching ya
UDHR: WHY DID U OR SCARE CUSS AROUND HARRY?!?!?
WR: meh i had a wierd day u have to give me some credit and how was i suposed to know what Scare does at night tho it has been pretty peaceful lately maybe cause shes tierd meh
GR: ok whos leading?
UDHR: why change the subject? Now harry if u ever cuss again unless ur repeteing what Scare said to your Aunt in the mornings to keep Scare weak ur grounded!
Harry: ok dad
UDHR: now little cousin
WR: what?
UDHR: do u wanna sit on my sholder? We used to do it all the time!
WR: nein
UDHR: plz?
WR: fine Caption Six Foot
UDHR: least im not a migit
WR: just boost me
*and so WR sat on UDHR's sholders to get him to shut up* WR: whos leading?
UDHR: i think its NPT
reply
1 up, 1 reply
NPT: No, I'm going to watch you guys lead. It'll be entertaining to watch you look for one little guy in a huge arse forest.
reply
0 ups, 1 reply
WR: *hops off UDHR's sholder* we go in pairs ok and if anyone finds America they scream as loud as they can ok good Harry u go with UDHR Mic with France NPT with UK and Canada ur with me got it?
Everyone: GOT IT!
WR: now canada come on!
Canada: i have a question about how we are gonna find him by spliting up wouldnt that mean we all might get lost
WR: thats why i got these tracking bracelets for all of u to put on and one tracker for each grope Dylan heres urs and heres ur braclets Mic heres the tracker and bracletes Authr heres the tracker and bracletes and Canada heres ur bracelete now has everyone got there bracelte on?
Everyone: YES!
WR: well lets go different ways ppl
reply
1 up, 1 reply
NPT: There's no signal here. These fancy-arse bracelets of yours won't work.

Harry: Why can't I be with Sigourney? She's really tall and she can beat up the bears!

UK: WHAT BEARS?!

Harry: THOSE BEARS!!!

*Harry points to the group of bears a few meters away from them*

NPT: WR, please don't tell me that you've got a pair of huge katanas up your fat arse or something.
reply
0 ups, 1 reply
WR: i only have two pocket knives in my pokets and one in each boot why? And harry ur spending time with ur dad sense i didnt have a dad growing up and neither did ur father
reply
1 up, 1 reply
NPT: How are we gonna get past the bears? They're blocking de wae!
0 ups
WR: will my poket knives do? Hmmmm UK can u make my 2p side come out without me leaving comtrol of my body so like make her her own body for a minute or two?
reply
1 up, 1 reply
*General Winter arrives*

GW: *in Russian* What's up my brother! Is that America?! I'M GONNA KILL HIM!!!! Ah, wait. I put him here. I'LL KILL HIM ANYWAY!!!

Russia: *in Russian* LEAVE HIM ALONE. He's lost. Let's watch how he tries to get out.

GW: YES, SIR.
reply
0 ups, 1 reply
America: WHO IS THAT CHICK?!?! Hay is that internet? *walks about where GW and Russia r standing* INTERNET hay look a text from little bro “where r u ur beloved is worried” (is that how I worded it who the h•ll knows!) *texts that he is some place cold and Russia and some chick is there and to tell *hn* he’s fine and he loves her* So ugh Er hay ugh Miss?
Me: hay I hotness an idea for a character NPT and GW’s older brother who isn’t completely opisite from his sisters other than the fact he was in Russia’s army he makes the sisters nicer and kinder towards others and makes them less stubborn kinda like UDHR with WR is it a goodbye idea yay or nay
reply
1 up, 2 replies
Me: nay. Also, GW is the hottest girl ever. She's shorter than NPT (GW is 5.9 ft, NPT is 7 ft) she has platinum blonde hair and blue eyes. According to most of the guys, she has the nicest ass ever. She wears a Russian military uniform like NPT, but she wears a fur coat and boots. GW is also the most aggressive girl ever. Everyone is scared of her, but everyone also fancies her.

GW: DAFUQ DO YOU WANT?!

America: Huh? I-I don't think we've met before!

GW: NO. WE PROBABLY HAVEN'T.
reply
0 ups, 1 reply
America: Listen Miss all I want is to know where I’m at so I can text my girlfriend where I’m at ok
GW: Hay who’s your girl punk?
America: WR or *full hn*
GW: is that one off NPT’s friends?
America: yes
GW: Russia you know her?
reply
1 up, 1 reply
Russia: Yes, I know her well. Her work is good, but she can be aggressive at times.

GW: You're in my forest. Well, it's technically not mine but I scared off it's previous owners. So now it mine. I know this forest well, but I think it be more fun to watch you try to get out.

America: There's internet, so I'll just go on Google Maps!

*America takes out phone, then drops it*

GW: Looks like your fingers are frozen. You'll get frostbite soon. Better find way out, quick.

MEANWHILE:

GR: DOLORES, YOU'D BETTER FIND AMERICA QUICK, OR I'LL THROW YOU OUT OF THE HOUSE!!!

NPT: I'll just live in my fallout shelter then.

GR: OKAY, FINE! PLEASE FIND AMERICA! FIND IT IN YOUR HEART TO REUNITE TWO LOVERS TOGETHER!!!

NPT: Hmmm... I'll think about it.

*Calls Russia*

*In Russian* Hey, my brother, should I go get America?

Russia: No, let them find him themselves. You follow him. It's quite entertaining!

NPT: LET'S PLAY A GAME. Rules are simple, go to that Siberian forest over there *points at the forest* and find him yourselves.
reply
0 ups, 2 replies
Harry: please Dolores
WR: until we meet again goodbye
GR: I’m coming to
France: I’m coming if mics going
Canada: I’m going it’s help find my brother
Harry: please Dolores please I don’t want my Aunt to die or Mic or Mat or Fransis or Alfred please Dolores!!
reply
1 up, 1 reply
ARE YOU OOOOOONNNNNN?!?!?!?!?!?!?!???????!?!
reply
0 ups
Sorry eye dr appointment
reply
1 up, 1 reply
NPT: Don't worry Harry, nobody will die. Iftheydon'tprepareforthecoldanyway. And remember: America is evil.

Harry: oh yeah! He is! Ok then, I'll just watch them, like you! MOVE YOURSELVES, PEASANTS!!! FIND THAT SONOFABISCUIT BEFORE HE GETS HYPOTHERMIA!!!!!
reply
0 ups, 1 reply
WR: *puts on the black coat that NPT gave her that goes to the floor cause NPT gave it to WR because she had that one from when she was a kid black gloves and brings a spare pair of gloves and a coat for America* Ok harry do u wanna come with me and the others? Dylan what about u?
*the others got there coats on that isnt over sized unlike WR's and most have hats and gloves on*
UDHR: sure ill come and harry come on *puts on a winter coat* cause and Dolores your coming with me because ik u and harry r good friends and i dont wanna seperate that but im wanting to spend time with harry two now harry heres WR's old coat it may seem old but it works but put ur old one under this one two and put gloves on and a hat and earmuffs!
Harry: ok dad
reply
1 up, 1 reply
NPT: *puts on hat and coat*

Dis gon b gud
0 ups
WR: *grabs ear muffs for her and a hat fot america* ok lets go! *opens door* last one out closes the door!
reply
0 ups, 1 reply
Me: btw WR is 5 foot 2 in (or the equivalent) and Mic is 5 foot 7 in (see WR) and Dylan is 5 foot 8 in and Harry isn’t u decide
reply
1 up, 1 reply
NPT is 7 foot, GW is 5 foot 9 inches, and Harry is 45 inches.
reply
0 ups, 1 reply
Kk
reply
1 up, 1 reply
Why's WR so short?
reply
0 ups, 1 reply
Because she is (and that’s why sometimes she sits on ppls shoulders to see)
reply
1 up, 1 reply
Ok, then.
0 ups
Kk
reply
1 up, 1 reply
I make the best memes!
reply
1 up, 1 reply
mhm
reply
1 up, 1 reply
And PSY makes the best songs!
reply
1 up, 1 reply
debteable but bettr than justin bever
reply
1 up, 1 reply
And PSY's better than Tom Felton!!!
reply
1 up, 1 reply
hmhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
reply
1 up, 2 replies
HE IS!!!!!!!!!!!!
reply
1 up
imgflip.com/i/270t5w?lerp=1521847303390
Meme meme meme meme meme meme meme meme meme meme meme meme meme meme meme meme meme meme meme meme meme meme meme meme meme meme meme meme meme meme meme meme meme meme meme meme meme meme meme meme meme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
reply
1 up, 1 reply
Hmhm
reply
1 up, 1 reply
PSY IS BETTER THAN TOM HIDDLESTON, TOM FELTON, AMERICA, AND CANADA COMBINED!!!!!
1 up
U didnt say anything about my Romano!
NOW U MOTHER F7KIN B1TCH A$S RED COAT!!!!
reply
1 up, 1 reply
NPT: KICK HIM IN THE BALLS!!!

*KICKS AMERICA IN THE BALLS*

America: AAAAAAAHHHHH, WHY?!?!?!?! WR, I THOUGHT WE WERE FRIENDS!!! YOU KNOW, BECAUSE WE WERE GONNA GET REVENGE!!!!!
reply
0 ups, 1 reply
WR: revenge on who? I can do anything on my own are you binging sexist?
GR: France America is like your son right? Tell him to stop being sexist!
reply
1 up, 1 reply
America: *whispers* On Dolores! She wiped the Nordics' memory, and we need to get revenge on her! We can't do it alone! She's really dangerous!
reply
0 ups, 1 reply
WR: I can handle anything by myself besides it’s just dolores and the worst thing she could do is kill me and that’ll make the world a lot better right America?
reply
1 up, 1 reply
America: WHAT?!?! NO!!!! I DON'T THINK THAT AT ALL!!!! YOU'RE BRILLIANT, YOU KNOW THAT!!! DOLORES, KICK ME IN THE NUTS SO I CAN PROVE THAT!!!

NPT: Planning a rebellion against me? Man, you better get that outta here!

*Literally kicks them out of the house*

GR: HEY, IT'S MY HOUSE!!! YOU CAN'T JUST KICK THEM OUT LIKE THAT!!!

NPT: They used the word 'gay' as an insult.

GR: ARSEHOLES!!!!!

America: See?! Dolores is evil! She's turning everyone against us!!! First the Nordics, now Mic! You CAN defeat her yourself, but I want to defeat her with you!
reply
0 ups, 1 reply
WR: why? Don’t you think I’m a feminatzi that deserves to die and should have let the Goshling brothers kill me...... well they would have done that I killed there lovers when they got them pregnant... and starved me for two weeks at a time.....……
reply
1 up, 2 replies
America: I NEVER SAID THAT!!! DOLORES MADE IT UP!!! SHE'S EVIL, I'M TELLING YOU!!!

Me: Remember Dolores's new backstory? She's trying to make Russia's enemies' lives hell.
reply
0 ups, 1 reply
WR: ok first tell me anestly if i told u i was a monster or a killer what would u say?
reply
1 up, 1 reply
America: I'd still love you, no matter what. *Gasp!*
0 ups
WR: I-I-I-I
GR: OMG JUST SAY IT!!!!!!
WR: Ich libe dich (I hope I spelled it right in German that means l love you) Alfred
Canada: do we have a translator in here?
France: ask Mic he knows how to say I love u and I hate you in 12 different languages
GR: she did it she did it she opened up I think..... I don’t speck a bit German let’s call Germany over here
France: what about Prussia he’s a friend
GR: fine I’ll call Gil *calls Gil and tells him to get Bianca a$s over here*
reply
0 ups, 1 reply
Me: yes i do but WR can b sensitive sense she was treated so badly
reply
1 up, 1 reply
Me: NPT isn't sensitive at all, and says a lot of things that can offend people.
0 ups
Me: I can see that tho WR is a fan of witty comments
reply
1 up, 1 reply
EXCUSE ME, MY ANCESTORS ARE RUSSIAN, THANK YOU VERY MUCH!!!!!!!

AND PSY IS BETTER THAN TOM FELTON, TOM HIDDLESTON, AMERICA, CANADA, ROMANO, ITALY, AND EVERYONE ELSE!!!!!!
reply
1 up, 1 reply
I don’t like north Italy only the south and f*ck u
reply
1 up, 1 reply
F**k me? Ohhhhh, Masq_, I never knew you had feelings for me!
reply
1 up, 1 reply
Im not f*ckin gay.......... but i do hope u get f*cked (i think thats a complimant)
reply
1 up, 1 reply
Hahaha, thanks! You too!
reply
1 up, 1 reply
Aww ur to kind
reply
1 up, 1 reply
I know, I'm perfect!
reply
1 up, 1 reply
Hmmhmmmm
reply
1 up, 1 reply
I AM.

NPT: SHE IS.

2p NPT: SHE IS.

Switzerland: SHE IS.
1 up
Its called sarcasem i was agreing with u!
GR: finaly Dolores i need help!
reply
1 up, 1 reply
NPT: What do you want, Mic?
reply
1 up, 1 reply
GR: help getting me together with france! Italy got germany and he tryed to help me but no matter what i do the only thing that works is [email protected] him!
reply
1 up, 1 reply
NPT: He'll never love you because you [email protected] him. The only way to make him love you is to neutralise him with my neutraliser.
reply
1 up, 1 reply
HR: can i barrow it plz?
reply
1 up, 1 reply
NPT: It doesn't come cheap.
reply
1 up, 1 reply
GR: how much?
Switz: i thought france was with uk
GR: no uk is with female france
reply
1 up, 1 reply
NPT: About £50.
reply
1 up, 1 reply
GR: um yes WR will pay the other 20.68!
reply
1 up, 1 reply
NPT: Yeah, someone needs to pay me first, then I'll do it.
1 up
WR: here’s the 20.68 for whatever
GR: ok here it is!
reply
1 up, 1 reply
NPT: AH, F**K!!! YOU KNOW WHAT, F**K THIS!!!

*Gets out her neutraliser*

*Flashes the Nordics and WR*

NPT: I did not attack WR. I do not have an axe. You want to come to my place instead of WR's. You think very highly of me. In fact, you like me more than WR!

*The Nordics wake up*

Denmark: Hey NPT, can we come to your place? We uh-

NPT: Sure!

Finland: Yay!

Iceland: You're so nice, Dolores!

Sweden: Hey, look! WR lost consciousness!

Greenland: Oh. What a shame.

NPT: I definitely didn't attack her!

Norway: of course not! You wouldn't do such a thing!

*The Nordics and NPT leave*

*America and Canada arrive*

America: Hey, (real name)! Wake up! We saw everything! I never knew Dolores was so evil!

Canada: Don't worry! We will have our revenge!!!
reply
0 ups, 1 reply
WR: huh? Oh hi guys wanna help me give NPT a piece of my mind witch is h*ll compared to some pu#sy a#s life she had
reply
1 up, 1 reply
*NPT comes running back, and hits WR with her axe, again*

NPT: I AM NOT A PUSSY, I WITNESSED A NUKE!!! WHAT ABOUT YOU?! GOT SLAPPED BY YOUR PAPA?! BIG DEAL!!!!

*NPT runs off*
reply
0 ups, 1 reply
WR: I didnt have a dad growing up ,if you would call it that my "dad" would have been Nat but he did help put in the poison to my mom..
Canada: what kind of childhood did you have
US: I don’t even wanna know dude
reply
1 up, 1 reply
*NPT goes to her house and has a party with the Nordics*
reply
0 ups, 1 reply
WR: does she not relize that Norway Sweden Iceland and Greenland sometimes hates party’s?
Canada: agreed
US: yeah I wanna b there!
WR: anyone wanna watch hockey?
Canada: i do!
US: u like hockey
WR: yeah ive liked it sense I was a kid tho at first I watched it to get away but I later just loved it!
reply
1 up, 1 reply
Actually, NPT isn't having ANY old party... It's a gaming party! A gaming party is basically when you get about 5 people and play games together on the Xbox or PS4.

Norway: I don't usually like parties, but gaming parties are so much fun!!!

Sweden, Iceland and Greenland: AGREED.
reply
0 ups, 1 reply
US: awwwww I wanna b there
Canada: ok so where are we heading to watch hockey?
WR: I don’t have a place sense I have to go over to peoples houses so much to help them with work but I mostly stay with mic who stays with Dolores...........
US: let’s just go to *hum names* place!
Canada: yeah wonder where mics at
WR: I think he’s having s3x with France why
Canada: omg
US: it’s setaled then!
*wr opens the door of mic/npt's houseguest WR: welcome to where you will soon witness h*ll but don’t get it confused with the rights meetings I’m your host *human name*
reply
1 up, 1 reply
NPT: AMERICA, GET THE F**K OUT OF MY HOUSE!!!!!!

*NPT KICKS AMERICA IN HIS BALLS*

America: AHHHHHHH!!!!!

*America falls to the ground and starts crying in pain*

*NPT closes the kick-ass door which is worthy of protecting the Crown Jewels*

The Nordics: THAT WAS EPIC!!! DOLORES, YOU'RE SO BADASS!!!
0 ups
WR: me and Canada just wanna watch hockey and touture America Canada please take America to my room I got a laptop in there to watch hockey
reply
1 up, 1 reply
NPT: But this is MY house...
reply
0 ups, 1 reply
WR: it was originally Mic's and he then lent it to you wait actually it was Mic's parents so Mic can I watch hockey with Canada and America?
Mic: yes and NPT nordics can u turn it down WR might get a headache and will torture people like last time
America: omg it hurts
France: mic where did you put ze snails for me to cook
GR: WE doesn’t like the idea of you cooking
WR: I’ll cook
GR: your cooking is worse than England’s I’m cooking
reply
1 up, 1 reply
NPT: THEN WHERE THE F**K DO I LIVE?! AND WHAT WILL HAPPEN IF GR DIES?!
reply
0 ups, 1 reply
WR: one of his sisters gets it...
reply
1 up, 1 reply
NPT: Then I guess there's no point in killing him then, is there?
reply
0 ups, 1 reply
WR: or his family cause then France would then whoever the others boyfriends or girlfriends exc.
reply
1 up, 1 reply
NPT: nevermind. Can I kill America?
reply
0 ups, 1 reply
WR: hmmmmmmmmmmmmmm I think we need to instead make him beg fo mercy
GR: are you thinking what I’m thinking?
WRm yes
reply
1 up, 1 reply
NPT: KILL HIM.
0 ups
WR: TORTURE IS THE BEST MEDICINE
GR: YES WHAT DO WE DO NOW?!?
reply
1 up, 1 reply
*Russia and General Winter arrive*

GW: GET OUT THE MOTHERF**KING WAY YOU STUPID BEARS BECAUSE HOLY COMMUNISM HER HE COMES, LOOK AT THIS BIG-BONED MOTHERF**KER, THAT'S RIGHT, HE'S NOT FAT!!!! I MEAN, LOOK AT THE LANDMASS, AMERICA ONLY WISHES HE COULD BE AS BIG AS HIM, YES, THAT'S RIGHT, IT'S MOTHERF**KING RUSSIA AND YOU'D BETTER BECOME ONE WITH HIM!!!! YOU SHOULD BE AFRAID OF THIS BASTARD, HE HAS F**KING NUCLEAR WEAPONS, DON'T F**K WITH HIM UNLESS YOU WANT A MOTHERF**KING BOMB UP YOUR UNGRATEFUL ARSE!!! HE CAN LITERALLY TOP ANYONE!!! THIS BASTARD WILL SMACK YOU WITH A F**KING BOTTLE OF VODKA, SO GET THE F**K OUT OF HIS WAAAAAAAAAAY!!!!!

*bears run away*

NPT: Nevermind. Hey, guys! This is my sister, General Winter!

UK: NO!!! NOT YOU AGAIN!!!

NPT: You met?

GW: I just blew a little bit of cold wind in his direction. No big deal.

UK: NO BIG DEAL?!?! IT WAS SNOWING!!! IN MARCH!!!

UDHR: You're hot.

GW: F**K OFF.
reply
0 ups, 1 reply
UDHR: she reminds me og Emily I'm Dylan Crown By the way
WR: Hello I am Women's Right's or *hn* a pleser. Hi Russia how are you?
GR: HI!! Im Mic or Gay Rights
France: i am France Mic's lover
Canada: im Canada or Matie
Harry: Hi Ich bein Harry! (I am) Auntie did i say that right in german?
WR: good job Harry!
reply
1 up, 1 reply
GW: Sup. What are you doing here?

UDHR: We're looking for America.

GW: Oh that son of a bit-
*Looks at Harry*
BISCUIT. Yeah, he's next to the tree.

Canada: *looks around, sees trees everywhere.* Which tree?

GW: The pine tree.

Canada: *Looks around, sees pine trees everywhere* WHICH PINE TREE?!

GW: THE GREEN PINE TREE!!!

Canada: *looks around, sees green pine trees everywhere*
reply
0 ups, 1 reply
Canada: he’s my brother and I don’t see him anywhere
WR: let me try something ahem ALFRED IF YOU CAN HERE ME SCREAM OR YELL AS LOUD AS YOU CAN!!!!!!!!!!
reply
1 up, 1 reply
Russia: He wouldn't hear you. He passed out a few meters away.

GW: Hey, Dolores, I found him. If we're lucky, we can bury him in the snow without them seeing.
reply
0 ups, 1 reply
GR: hay I found a lump *kicks it to reveal America* hay I found him!
WR: *puts the spare coat on him and gloves* come on plz don’t be to hevy to pick up
UK: Let me just use a spell
WR: I got him
*uk uses spell anyway* WR: I had him!
reply
1 up, 1 reply
Russia, GW and NPT: AH, SHIT.

Russia: HEY GUYS, LOOK!!! FOOD!!!

*everyone looks away*

*NPT throws America up a very tall tree*

GW, NPT and Russia run away*
reply
0 ups, 1 reply
UK: hay where did he go oh wait did i make him go to high up silly me *brings him down* ok lets get back to mics
*and so they went to mics* WR: Hay wheres harry and NPT?
Harry: im right here but Sigorney (no hate if i spelled it wrong* went off with russia and her sister
WR: ok we'll go for them later we need to get Alfie warm b4 he dies.
Harry: but what if
WR: there not gonna die trust me when i say she can handle the cold
Harry: but
Mic: ok guys let me open the door! Then when Alfreds warm me and *hm* will look for Dolores.
reply
1 up, 1 reply
*Russia, GW + NPT hiding in their secret fallout shelter*

NPT: They'll never find us here.
0 ups
Meanwhile at mics in his living room
WR: meh i think we should just stay here...
GR: fine
Aamerica: nnnnnnnnnnnnn
WR: Alfie im here *grabs his hand*
*everyone epsept harry and udhr awwws*
reply
1 up, 1 reply
NPT: STOP BLAMING ME FOR EVERYTHING!!!! WHAT EVIDENCE DO YOU HAVE THAT SAYS THAT I DID ANYTHING TO AMERICA?! WHY WOULD I MAKE YOUR LIFE HELL?! WR, YOU KNOW I LIKE YOU, WE'RE FRIENDS, I WOULD NEVER DO ANYTHING TO HURT YOU!!!

Me: NPT would never do anything to hurt WR deliberately, she just hates America.
reply
0 ups, 1 reply
WR: well then prove it!
Me: yes Knew it I just needed to c it In plain text to make it official
Canada: ok he has t replyed yet so maybe it’s a good time to become friends again and stop arguing obviously Dolores or *human name* said something that hurt the other
WR: How did u guess and if u say another word about that i will mAke u eat aurthors food for a week
GR; urs is worse now NPT hug WR or I call my family to come over here screaming
WR: FINE!!!!
GR: and in the end we’ll get everyone’s boyfriends over here
Canada: that’ll be only three and I thought Aurther had a girlfriend
GR: OR GIRLFRIEND
Harry: so Aunt *hn* Alfred’s my uncle
WR: ja I guess so
Harry: poor u and poor Al
WR: why do u say that
Harry: Al having to deal with Scare
WR: why me
Harry: u have the face family
reply
1 up, 1 reply
*Meanwhile, in Russia's Siberian forest*

America: THERE'S NO SIGNAL!!! NO WIFI!!! NOTHING!!! AM I GONNA DIE OUT HERE?!

Russia: Maybe.
reply
0 ups, 1 reply
Canada: weird well in the mean time we could get *hn* and Dolores to hug!
UDHR: GROUP HUG STARTING WITH NPT AND MY LITTLE COUSIN!!!!
WR: *just stands sholder by stoulder as everyone hugs them*
reply
1 up, 1 reply
NPT: I'M TOO TALL TO BE HUGGED. PLEASE GET OFF.
reply
0 ups, 1 reply
Harry: but Sigourney!!!!!!!
reply
1 up, 1 reply
NPT: Come here.

*Picks up Harry*

Harry: Yay!
reply
0 ups, 1 reply
WR: *smiles*
reply
1 up, 1 reply
NPT: Hey Harry, who do you like better, me or *hn*?
0 ups
Harry: I like u both equily!
*meanwhile in where the h"ll russia*
America: omg what will *hn* say if i die? I just confessed! And she confessed to! Omg Ivan help!
Russia: maybe u should have kissed her kolkolkolkolkolkolkolkolkolkolkokol
America: russia dude wtf *russia still kol'in* RUSSIA WHERE THE H"LL AM I AND CAN U AT LEAST BRING WR HERE TO COMFORT ME?!?!?!? HELP WR IM STUCK WITH RUSSIA!!!!!
Russia: well maybe if i had internet i could text her
America: [email protected] IT!!!!!
reply
1 up, 1 reply
NPT: *who's been eavesdropping the whole time* It means 'I love you'. OOOOOOOOHHHHHH YOU'RE IN LOOOOOVE!!!!
reply
0 ups, 1 reply
WR: *blushes as red blood*
Mic: Im going to call the Crown resednce and put it on speker
America: *grabs WR's hand*
WR: yes liebling? (Darling in german)
GR: hay um Dylan can u get harry? And btw its good news
reply
1 up, 1 reply
NPT: *thinks* hmm... How do I sabotage this?
reply
0 ups, 1 reply
UDHR: im coing over! And im bringin Harry! Bye!
GR: later!
reply
1 up, 1 reply
NPT: *thinks* I CAN'T LET AMERICA BE HAPPY!!! WHAT SHOULD I DO?!?! Aha! I have an idea!

*Shouts* HEY, LOOK!!! DONALD TRUMP!!!

Everyone: WHERE?! I'M GONNA KILL HIM!!!

*everyone looks away*

*NPT hits America with the bat repeatedly until he lost consciousness*

*NPT hides the body in the bin*

NPT: Oh, no! Where's America?
reply
0 ups, 1 reply
WR: it’s obvious you didn’t want me to be happy so you made him lose consciousness and hide him
Canada: what about when Harry gets here I would guess he would wanna c his new uncle right?
WR: he would and should he technically be his uncle?
GR: yeah!
France: oui! Hay mic call Aurther he has to meet Alfred’s new girlfriend
WR: *blushes like h3ll* shut up!
GR: well whatever I’m calling who my beloved wanted me to! *texts aurthor to get the h3ll over here*
UDHR: hay can someone open the [email protected] door?
reply
1 up, 1 reply
NPT: WHY ARE YOU BLAMING EVERYTHING ON ME?! DON'T HATE ME BECAUSE I'M BEAUTIFUL!!!!! And no, I won't open the door.

GR: IT'S MY DOOR!!!!!

NPT: *throws a handful of £50 notes at GR*

NPT: There. I bought the door. It's mine now.
reply
0 ups, 1 reply
GR: no *hands NPT the money and notes* now let me get the door and somebody find America or there will be problems *opens the door*
UDHR: thx mic so what’s up?
GR: well once someone finds America I’ll tell but untill then I need help giving h3ll
UDHR: ok.....
WR: *closes the door* let me find Alfred ahem ALFRED F JONES SCREAM AS LOUD AS YOU CAN IF YOU CAN HEAR ME!!!!!!!
reply
1 up, 1 reply
*nobody replies*

NPT: *calls her sister, General Winter* Oi sis, I need you to help with something.

GW: Yeah, what you want?

NPT: I need you to hide that sonofab**ch America. I've hidden him in *inaudible* and I want you to take him to *inaudible*.

GW: Sure. I'll do it.

*General Winter takes America out of the wheely bin and drags him away, and nobody sees her*

America: *wakes up after an hour* uh... What happened? Wait... WHY AM I IN A SIBERIAN FOREST?!?!

Russia: Hello, Alfred!

America: Ivan! I'm cold, and I have no idea where I am! Can you help me?

Russia: ...

No, piss off.

*Russia leaves*
0 ups
GR: WR r u ok
WR: let’s see everyone is making my life h*ll as usual so normal
GR: whatever I’m telling the good news regardless ok so WR and America are dating!
WR: when just said we loved each other it doesn’t mean anything
GR: sorry for miss stubborn and independent that thinks that she’s Not in love when it’s obvious and denies anything and everything
UDHR: I FINALLY GET A COUSIN IN LAW AND HARRY GETS AN UNCLE HARRY HOW DO YOU FEEL?!?!?!
WR: and Dolores hid him to make my lifeblood worse and I don’t know where he is......
Canada: I could call or text him........ so I guess that means your my sister in law tho you’re not really married and this isn’t according to Dylan?
WR: yes I guess (I didn’t mean for it’s to rhyme)
Canada: here I’ll text him *text ask where are you your beloved is worried*
Flip Settings

Created with the Imgflip Meme Generator

Show embed codes
EXTRA IMAGES ADDED: 6
IMAGE DESCRIPTION:
HERE'S A PHOTO OF PSY WEARING PINK; HERE'S A PHOTO OF PSY RIDING A CAROUSEL; HERE'S A PHOTO OF PSY MEETING MC HAMMER; HERE'S A PHOTO OF PSY MEETING STEVEN SPIELBERG; HERE'S A PHOTO OF PSY PERFORMING WITH MADDONA; HERE'S A PHOTO OF PSY TEACHING WOLVERINE HOW TO GANGNAM STYLE; AND HERE'S A PHOTO OF PSY POSING WITH HIS OWN GANGNAM STYLE STATUE IN SEOUL!!!
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back