Overly Attached Girlfriend (zombified) catches a ride

Overly Attached Girlfriend (zombified) catches a ride | Where to, Miss? To the Lecter house. Uncle Hanny and me are trying some new ingredients! (((Craziness-all-the-way, socrates, isayisay...all  | image tagged in overly attached girlfriend weekend | made w/ Imgflip meme maker
1,287 views, 25 upvotes, Made by Allniter 8 months ago overly attached girlfriend weekend
The Rock Driving memeRe-caption this meme
Add Meme
Post Comment
reply
5 ups, 2 replies
Lol! i.imgflip.com/1z6r0p.gif (click to show)
reply
4 ups
WHY, THANKEE :-) | made w/ Imgflip meme maker
:-)
reply
2 ups, 1 reply
Aliniter have another nice submission that wasn't tagged tho. :)

imgflip.com/i/1z6g6p
reply
2 ups
Still getting used to the system, I guess ... but I have many other things on the go .. this place is sure a great way to spend spare time, though :-) lotsa fun! Now, if I could only get this gif thing down ... :-P
reply
4 ups, 1 reply
YOU DON'T NEED THOSE OTHERS I'M THE ONLY ONE YOU NEED | made w/ Imgflip meme maker
i.imgflip.com/1z6spr.gif (click to show)
reply
4 ups
Leonardo Dicaprio Cheers Meme | MERCI :-) | image tagged in memes,leonardo dicaprio cheers | made w/ Imgflip meme maker
:-)
reply
1 up, 1 reply
i.imgflip.com/1puwiu.gif (click to show)
reply
1 up
Thanks :-)
Flip Settings
The Rock Driving memeRe-caption this meme

Created with the Imgflip Meme Generator

Show embed codes
EXTRA IMAGES ADDED: 1
IMAGE DESCRIPTION:
Where to, Miss? To the Lecter house. Uncle Hanny and me are trying some new ingredients! (((Craziness-all-the-way, socrates, isayisay...all missing...damn, I gotta lose this crazy broad!)))
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back