and it's blueberry and I'm more of a blackberry pie kinda guy

and it's blueberry and I'm more of a blackberry pie kinda guy | Why Did I Take Such a Small Slice? | I wanted to leave more room for beer, I'm on a diet and need to restrain myself | image tagged in funny,pie charts,pie,beer | made w/ Imgflip pie chart maker
3,264 views, 24 upvotes, Made by KenJ 4 months ago funnypie chartspiebeer
Add Meme
Post Comment
reply
4 ups, 1 reply
That's great. *eats the rest of the pie*
reply
2 ups
As long as you don't touch my beer.
reply
[deleted]
3 ups, 1 reply
One Does Not Simply Meme | AWESOME PIE CHART KEN | image tagged in memes,one does not simply | made w/ Imgflip meme maker
My blue slice is even smaller, substitute beer for cab sav lol
reply
3 ups, 1 reply
FOR THE LACK OF PIE WE ARE ABOUT TO PARTAKE OF WE THANK YOU OH LORD | made w/ Imgflip meme maker
That's a lot of cabernet. :D
reply
[deleted]
2 ups, 1 reply
Leonardo Dicaprio Cheers Meme | YES IT IS AND IT’S THE REASON I WORK OUT | image tagged in memes,leonardo dicaprio cheers | made w/ Imgflip meme maker
Lol :D
reply
2 ups, 1 reply
AND THIS IS THE REASON I WORK, PERIOD | made w/ Imgflip meme maker
reply
[deleted]
1 up, 1 reply
Yo Dawg Heard You Meme | WHAT’S THE BEST BEER YOU EVER HAD KENJ | image tagged in memes,yo dawg heard you | made w/ Imgflip meme maker
reply
2 ups, 2 replies
Not to be too anal, but I can't make a choice...
reply
[deleted]
1 up, 1 reply
reply
2 ups
reply
[deleted]
1 up, 1 reply
I looked it up, can get the 1st and third heee but not the middle one
reply
2 ups, 1 reply
Yeah, the Hop Venom is draft only, and basically my favorite beer. The Abyss is probably the best beer made in Oregon and is wine-like in it's lusciousness. ;) The Creme Brulee is more of a dessert than a beer. Even a cabernet drinker might like it. :)
reply
[deleted]
1 up, 1 reply
I’m gonna try them. I noticed the abyss is sold in a big bottle. Lol :)
reply
2 ups, 1 reply
A$$-kicking strength too, so you better have Chad join you. Heck, I'll be over to help you drink them. ;D
[deleted]
1 up
We’d love to have you over anytime :D
reply
3 ups, 1 reply
reply
3 ups
reply
[deleted]
2 ups, 1 reply
:D
reply
1 up
:)
reply
2 ups, 1 reply
reply
1 up
reply
2 ups, 1 reply
reply
2 ups, 1 reply
reply
2 ups, 1 reply
reply
2 ups
reply
1 up
Pie! :D
Flip Settings

Created with the Imgflip Pie Chart Maker

Show embed codes
IMAGE DESCRIPTION:
Why Did I Take Such a Small Slice? | I wanted to leave more room for beer, I'm on a diet and need to restrain myself
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back