I take a lot of flak about my hair. * This was not my actual response to my wife! *

I take a lot of flak about my hair. * This was not my actual response to my wife! *  | YOU NEED A HAIRCUT! I'M TIRED OF TELLING YOU THAT! RELAX BABE, YOU NEED TO WAX YOUR MOUSTACHE...DO YOU WANT ME TO TELL YOU THAT EVERY DAY? | image tagged in husband,wife,argument,haircut,moustache,mustache | made w/ Imgflip meme maker
328 views, 14 upvotes, Made by GotHighMadeAMeme 9 months ago husbandwifeargumenthaircutmoustachemustache
Add Meme
Post Comment
reply
2 ups, 1 reply
THERE IS NO NEED TO CUT IF YOU GOT NO HAIR | made w/ Imgflip meme maker
reply
2 ups
Matrix Morpheus Meme | AMEN CAPTAIN | image tagged in memes,matrix morpheus | made w/ Imgflip meme maker
I usually have a no maintenance buzz cut, it is a lot easier.
reply
2 ups, 1 reply
BUT I RIKE MY HAIRCUT... | made w/ Imgflip meme maker
reply
2 ups, 1 reply
LOOK OUT WE GOT A BADASS HERE | made w/ Imgflip meme maker
reply
[deleted]
2 ups, 1 reply
MIGUEL DIDN'T LIKE MY MOUSTACHE. SO I SHAVED HIS HEAD WHEN HE WAS SLEEPING | made w/ Imgflip meme maker
reply
2 ups, 1 reply
Haha! So I only used one hair cut meme and this is it. The other was a mullet joke featuring this stunning Kentucky waterfall
reply
[deleted]
2 ups, 2 replies
That's hilarious lol
reply
2 ups, 1 reply
reply
[deleted]
2 ups, 1 reply
Lmao right there with your new tag
reply
2 ups, 1 reply
The one beside it is a really nice 420 from Mexico. They're going to end up on the inside of the garage door I think.
reply
[deleted]
2 ups, 1 reply
Uh oh time to buy a shed! Or build one lol
reply
2 ups, 1 reply
I've taking down the ones I have more than one of. I have all 50 states at least 5 different, and 4 different for each Canadian province.
reply
[deleted]
2 ups, 1 reply
Wow and I was gonna give you my Hawaii one lol. Nah just time to collect European ones!
reply
2 ups, 1 reply
Oh no I wouldn't take it, that's special because you were there right? If anything I'll find a plate with 'Jess' or 'Jessica' or 'worldsreddestsmartass' on it. (K that might not fit)
[deleted]
2 ups
You would take it! lol you're major collector. Yeah they don't have a plate for my crazy ass
reply
2 ups, 1 reply
reply
[deleted]
2 ups, 1 reply
reply
2 ups, 1 reply
It's a funny book though! There's a cartoon superhero (MulletMan) and a tribute to our patron saint, William of Cyrus.
reply
[deleted]
2 ups, 1 reply
I like weird stuff like that
reply
2 ups, 1 reply
Lol this book is was a gift from 15 years ago. We always made fun of mullets as being 'hockey hair' (google vintage Jaromir Jagr) so I know it looks ridiculous, I just think it's funny and I've never cared much what other people thought. We had family pictures, I'm looking forward to seeing them.
reply
[deleted]
2 ups
Omg that hockey players hair was damn near billy ray Cyrus lmao! I'm sure the pics will be great!
Flip Settings

Created with the Imgflip Meme Generator

Show embed codes
IMAGE DESCRIPTION:
YOU NEED A HAIRCUT! I'M TIRED OF TELLING YOU THAT! RELAX BABE, YOU NEED TO WAX YOUR MOUSTACHE...DO YOU WANT ME TO TELL YOU THAT EVERY DAY?
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back