When you go "boating" wear your vest!

When you go "boating" wear your vest! | TITANIC | A great example of how "Just the tip" can get you into a lot of trouble! | image tagged in funny,demotivationals,titanic,just the tip,trouble,pregnancy | made w/ Imgflip demotivational maker
2,700 views, 57 upvotes, Made by DashHopes 21 months ago funnydemotivationalstitanicjust the tiptroublepregnancy
Add Meme
Post Comment
reply
9 ups, 1 reply
THE FCC WAS HERE | made w/ Imgflip meme maker
reply
7 ups, 1 reply
AND WITNESSES SAY THAT BEFORE "SHE WENT DOWN" THERE WAS A PROTRUDING TIP! | made w/ Imgflip meme maker
reply
6 ups, 1 reply
Evil Toddler Meme | DIRTY JOKES | image tagged in memes,evil toddler | made w/ Imgflip meme maker
reply
6 ups, 1 reply
. | made w/ Imgflip meme maker
You want dirt? I'll give you dirty!
reply
6 ups, 1 reply
THIS IS MORE MY SPEED | made w/ Imgflip meme maker
reply
7 ups, 1 reply
HUGS | made w/ Imgflip meme maker
reply
6 ups, 1 reply
Trump Bruh | DONALD WANTS A HUG TOO | image tagged in trump bruh | made w/ Imgflip meme maker
reply
7 ups, 1 reply
reply
5 ups, 3 replies
reply
4 ups, 1 reply
reply
4 ups, 1 reply
reply
1 up, 1 reply
reply
7 ups, 1 reply
imgflip.com/i/14j7i8
The Truth. :)
reply
6 ups
That one is awesome
Thanks for sharing :)
reply
6 ups, 1 reply
reply
5 ups, 1 reply
reply
4 ups, 1 reply
reply
4 ups, 1 reply
reply
2 ups
reply
6 ups, 3 replies
reply
6 ups, 1 reply
reply
5 ups, 1 reply
Lol
reply
5 ups, 1 reply
reply
5 ups, 1 reply
reply
5 ups, 1 reply
reply
5 ups, 1 reply
reply
4 ups, 1 reply
:)
reply
6 ups
reply
4 ups, 1 reply
reply
6 ups, 2 replies
reply
4 ups, 3 replies
Fellow truck drivers will get the joke, I suppose
reply
5 ups, 1 reply
reply
4 ups, 1 reply
Yeah, I just googled swift trucking, no shortage there. Ironically Swift aint too swift. He he he.
reply
3 ups, 1 reply
We should aplly
reply
3 ups
Apply* lol
reply
3 ups, 1 reply
Hey, I didn't know you were a trucker. My dad drives trucks too; The only thing IK about the industry is that C&R England sucks xP
reply
1 up
Yup! Been driving for ten years :) and yup, CR England does suck XD luckily I don't work for them...or Swift :p
reply
4 ups, 1 reply
reply
5 ups, 1 reply
reply
3 ups, 1 reply
I was hoping someone would recognize the truck :)
reply
3 ups, 1 reply
T.V. was my babysitter growing up.
reply
2 ups
Me too
reply
2 ups
reply
4 ups, 1 reply
And all the while you’re just really wondering are we gonna get hopped up enough to make some bad decisions? Perhaps play a little game called “just the tip.” Just for a second, just to see how it feels. Or, ouch, ouch you’re on my hair."
reply
3 ups
reply
4 ups, 1 reply
reply
4 ups
reply
3 ups, 1 reply
reply
3 ups
reply
2 ups
reply
2 ups, 1 reply
reply
2 ups
reply
2 ups, 1 reply
reply
2 ups, 1 reply
reply
3 ups, 1 reply
reply
1 up
reply
[deleted]
1 up, 1 reply
XD Good one!
reply
0 ups, 1 reply
Thanks :)
reply
[deleted]
1 up
No problem ;)
reply
1 up, 2 replies
reply
3 ups, 1 reply
reply
4 ups, 1 reply
reply
2 ups
reply
2 ups
I'm lost for words lol
Flip Settings

Created with the Imgflip Demotivational Maker

Show embed codes
IMAGE DESCRIPTION:
TITANIC | A great example of how "Just the tip" can get you into a lot of trouble!
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back