Imgflip Logo Icon

...I'm pretty sure many of you have experienced this before.

9,968 views 147 upvotes Made by NerDRampage 12 months ago in fun
Make your own GIF
29 Comments
2 ups, 12mo,
2 replies
I had a ome teachers last year (8th grade) that fr thought “crap” was a bad word 💀
0 ups, 12mo
I was told by like, everyone I’ve met that it is and honestly I’m too afraid to ask at this point
0 ups, 12mo
You better put that damn soap in that mouth after saying that!
2 ups, 12mo
Badass is a compliment.
2 ups, 12mo
i really dont care | image tagged in i really dont care | made w/ Imgflip meme maker
my religion class be like:
1 up, 11mo,
1 reply
Oh yeah! Oh no... | SCHOOLS WHEN SOMEONE SAYS THE N-WORD SCHOOLS WHEN SOMEONE SAYS POTTY HUMOR | image tagged in oh yeah oh no | made w/ Imgflip meme maker
0 ups, 11mo
Too true my dude.
1 up, 12mo
yeah i had happened to me THE WORD DAMN IS BLOCKED ON MARIO MAKER 2 FOR HECKS SAKE!!
1 up, 12mo,
1 reply
Or even just dam
0 ups, 12mo,
1 reply
Woah. Do you kiss your mother with that mouth?
0 ups, 12mo
No
1 up, 12mo,
1 reply
The other kids: ***** **** *** ********** *****
0 ups, 12mo
Sounds about right.
1 up, 12mo
0 ups, 12mo
Nah, that's when someone says, "awh, that sucks. Sorry man."
0 ups, 12mo
I wont but someone should do this meme with a badboyhalo image instead
0 ups, 12mo
💀
0 ups, 11mo
I honestly really hate when this happens, especially in my middle school.
0 ups, 11mo
And I always say "English" back
0 ups, 12mo
The word "Hell" was the devil's work
0 ups, 12mo,
1 reply
Hell hell hell hell hell hell
0 ups, 12mo,
1 reply
Woah. Do you kiss your mother with that mouth? Eternal damnation for you.
0 ups, 12mo,
2 replies
It was a joke lol
(and ofc I don't kiss my mom, I don't live in alabama)
0 ups, 12mo,
1 reply
I thought the Alabama joke was just brother and sister
0 ups, 12mo
Nah, it applies to any type of close(ish) relative
0 ups, 12mo
Nice.
0 ups, 12mo
I remember in middle school kids would scream slurs and not get in trouble but I would whisper the word damn and get in trouble for it
0 ups, 11mo,
1 reply
I said hell only because I was talking about a race track, The Green Hell. I didn't get in trouble
0 ups, 11mo
probably it didn't actually MEAN the actual "curse"
Make your own GIF
Created from video with the Imgflip Animated GIF Maker
IMAGE DESCRIPTION:
SCHOOLS WHENEVER A KID SAYS THE WORD HELL