Imgflip Logo Icon

I wish I could do this….btw @moderators please do not mark this nsfw

110,616 views 767 upvotes Made by Iceu. 1 year ago in fun
Shrek running memeCaption this Meme
256 Comments
20 ups, 1y,
2 replies
Beg for forgiveness | HOMEWORK | image tagged in beg for forgiveness | made w/ Imgflip meme maker
0 ups, 1y
LOLL
0 ups, 11mo,
1 reply
he’s not begging for homework
0 ups, 11mo
I’m talking about the kid in the meme
17 ups, 1y,
1 reply
oh boy here i go killing again | image tagged in oh boy here i go killing again | made w/ Imgflip meme maker
3 ups, 1y,
6 replies
Lmao
4 ups, 1y,
3 replies
Is ur name pronounced I SEE YOU or ICE YOU?
3 ups, 1y
it is i see u
2 ups, 1y
its pronounced ICE-EE-YOU
1 up, 1y,
2 replies
i pronounce it as "i sue"
2 ups, 1y,
1 reply
same
[deleted]
2 ups, 1y
Me to
2 ups, 1y,
1 reply
It’s I-see-you
2 ups, 1y
ok...if you can see me where am i?
4 ups, 1y
Hehe
1 up, 1y
lmaooo they snitch about homework in is like if someone like homework
[deleted]
1 up, 1y
They did mark it nsfw
[deleted]
1 up, 1y
Why is it nsfw
[deleted]
0 ups, 1y
15 ups, 1y,
16 replies
[deleted]
12 ups, 1y,
4 replies
Someone JUST HAD TO make Duolingo into an anime girl. Disgusting.
3 ups, 1y
lmao
2 ups, 1y,
4 replies
i once saw a sexy version of the wikipedia anime girl 💀
1 up, 1y,
1 reply
Regular wikipedia anime girl is ok, but Idk about that version.
[deleted]
1 up, 1y,
1 reply
Wdym
1 up, 1y,
1 reply
You heard me
[deleted]
0 ups, 1y,
1 reply
1, why you being rude 2, this is a comment, I can't head comments I see them 🤓
1 up, 1y,
1 reply
Sorry sir, but this site is full of rude people. My point is that I am ok with regular wikipedia anime girl, but this alleged "sexy" version sounds kinda nsfl, so I am not sure what to think of it.
0 ups, 1y,
1 reply
One of the head people at Wikipedia actually deleted the image after it was uploaded to Wikimedia I think
1 up, 1y
That is good. Wikipedia isn't designed to be a porn site.
0 ups, 1y
Why.
[deleted]
0 ups, 1y,
1 reply
Bullshit 34
0 ups, 1y,
1 reply
wdym 34 is the best
[deleted]
0 ups, 1y
Babahaha
0 ups, 1y
send pls
[deleted]
1 up, 1y
ugh...
1 up, 1y,
4 replies
i downvote ⬇⬇⬇⬇😡😡😡
3 ups, 1y,
3 replies
[deleted]
1 up, 1y,
1 reply
1 up, 1y,
1 reply
We f**king swear here
0 ups, 1y,
1 reply
Two faced
1 up, 1y,
1 reply
shut the f**k up
0 ups, 1y,
1 reply
Put in the effort to untoxify it, then I will shut up. Understood?
0 ups, 1y,
1 reply
All of us are either adults or teenagers.
0 ups, 1y
Who asked for that? Do you presume I'm an idiot? I've heard that a dozen times. What's the point in your message?
[deleted]
0 ups, 1y,
1 reply
How is that person under 13? I am not supporting her btw just asking
0 ups, 1y,
2 replies
i aint a girl 👁👄
0 ups, 1y,
1 reply
What? I am A Germany Girl Not femboy
0 ups, 1y
WHEN DID I SAY YOURE A F**KING FEMBOY
[deleted]
0 ups, 1y
Shut up your named le_frog and ok ty for letting me know cuz that's a girl name.
0 ups, 1y
idc i will still use f**king imgflip
2 ups, 1y
You bitch i downvote you
1 up, 1y,
1 reply
cuz your a frog join the stream frog_land
1 up, 1y,
1 reply
cant find it
1 up, 1y
just go to my profile and go to frog_land its real
0 ups, 1y
[image deleted] GUYS JUST IGNORE THIS U AM TIRED OF GETTING NOTIFICATIONS WHEN I OPEN IMGFLIP UP well i don't control you so do whatever
7 ups, 1y,
1 reply
cringe like brah why
3 ups, 1y
ikr
4 ups, 1y,
2 replies
Goofy ahh image
4 ups, 1y
yeah
[deleted]
0 ups, 1y
Bahahah
4 ups, 1y,
1 reply
4 ups, 1y
3 ups, 1y,
2 replies
1 up, 1y,
1 reply
agreed
1 up, 1y,
3 replies
among us is cringe
2 ups, 1y
You’re a rainbow star.
1 up, 1y
Among Us isn't cringe. Among Us is SUS!
1 up, 1y,
1 reply
Damn you killed the 11 year old
1 up, 1y,
1 reply
yes
1 up, 1y
I like you you seem like a based troll
[deleted]
0 ups, 1y
[deleted]
4 ups, 1y
🤨🤨🤨
2 ups, 1y,
1 reply
2 ups, 1y
ok
4 ups, 1y,
2 replies
Ignore the haters and take my upvote!
1 up, 1y,
1 reply
Did you laugh? No
1 up, 1y,
1 reply
cuz it wasnt funny
1 up, 1y,
1 reply
Yes
1 up, 1y
Bruh I just like the animation style wtf
3 ups, 1y
You DESERVE this
0 ups, 1y,
1 reply
[deleted]
0 ups, 1y
3 ups, 1y
Haha
[deleted]
1 up, 1y,
1 reply
1 up, 1y,
1 reply
[deleted]
1 up, 1y,
1 reply
0 ups, 1y
You're losing your time, buttercup.
[deleted]
2 ups, 1y,
1 reply
BULLSHIT BULLSHIT BULLSHIT BULLSHIT BULLSHIT BULLSHIT BULLSHIT BULLSHIT BULLSHIT BULLSHIT BULLSHIT BULLSHIT BULLSHIT BULLSHIT BULLSHIT BULLSHIT BULLSHIT BULLSHIT BULLSHIT BULLSHIT BULLSHIT BULLSHIT BULLSHIT!!!!
2 ups, 1y,
1 reply
[deleted]
0 ups, 1y
Lol
1 up, 1y
The fawk
[deleted]
0 ups, 1y
[deleted]
1 up, 1y
[deleted]
0 ups, 1y
Show More Comments
Shrek running memeCaption this Meme
NSFW
Created from video with the Imgflip Animated GIF Maker
IMAGE DESCRIPTION:
Me on my way to slap the shit out of the kid who reminded the teacher about the homework: