Imgflip Logo Icon

if your life sucks, you having a teacher is probably why :(

18,292 views 256 upvotes Made by This_is_a_r0bberty. 1 year ago in fun
me and the boys in the woods at 2 am memeCaption this Meme
38 Comments
3 ups, 1y
omg soooo true
2 ups, 1y
germans on their way to Israel to...
2 ups, 1y,
1 reply
You could’ve used this
0 ups, 5mo,
1 reply
It gets faster the more you look at it lol
0 ups, 5mo
oh nah you're right
1 up, 1y
fr
1 up, 1y,
1 reply
Teacher is the most important job in the world and they treat it like a joke
0 ups, 1y,
1 reply
whose they?
0 ups, 1y,
1 reply
The students, sorry for lack of clarity
0 ups, 1y,
1 reply
so you think teachers do their job well?
0 ups, 1y,
1 reply
Most teachers
0 ups, 1y
not my teachers
[deleted]
1 up, 1y,
1 reply
My life sucks because nearly everyone bullies me <:(
1 up, 1y,
2 replies
[deleted]
1 up, 1y,
1 reply
Thanks
1 up, 1y
[deleted]
0 ups, 1y,
1 reply
I’m also bullied by anthrax the anti furry
1 up, 1y,
1 reply
[deleted]
1 up, 1y,
1 reply
Do you know who that is?
0 ups, 1y,
1 reply
nope
[deleted]
1 up, 1y,
1 reply
He’s an anti furry who is a f**kin asshole and bullies me and other furries with death threats
0 ups, 1y,
1 reply
that´s f**ked up
[deleted]
1 up, 1y,
1 reply
yes
0 ups, 1y
That's beyond f**ked up.
1 up, 1y
1 up, 1y,
1 reply
This_is_a_r0bberty you got issues man
0 ups, 1y
what do you mean??
1 up, 1y
Me and the bois on our way to endulge ourselves in some tomfoolery
1 up, 1y
0 ups, 1y,
3 replies
comment down here about what was thee most shitty your teacher has done to you.
1 up, 1y,
1 reply
Ok. So my PE class was doing a swimming course and he kept telling me a different way of doing a backstroke. so I was like "Ok I have to do a backstroke?" And he said no. He explained again which literally just means do a backstroke. So he just kept saying do a backstroke but more confusing.
0 ups, 1y
wow is here a P.E teacher that doesn´t suck ass or just in general completely stupid?
1 up, 1y
existed
1 up, 1y,
1 reply
My shittiest teacher knocked me out cold, which got me sent to the hospital for a week. Her name was Mrs. Ambra.
1 up, 1y,
1 reply
She was my P.E teacher.
0 ups, 1y,
1 reply
wow, that sucks, you shouldn't have to deal with idiots like that.
1 up, 1y,
1 reply
Yeah, thankfully she was fired.
0 ups, 1y
me and the boys in the woods at 2 am memeCaption this Meme
Created from video with the Imgflip Animated GIF Maker
IMAGE DESCRIPTION:
TEACHERS ON THEIR WAY TO SCHOOL TO RUIN EVERYBODYS LIFE: