Imgflip Logo Icon

Leaving Taco Bell be like...

30,916 views β€’ 612 upvotes β€’ Made by Iron_Cobra 2 years ago
Make your own GIF
43 Comments
19 ups, 2y,
2 replies
THIS GUY WENT TO TACOBELL | made w/ Imgflip meme maker
22 ups, 2y,
2 replies
Muddy | I WAS ON THAT RIDE RIGHT BEHIND HIM | image tagged in muddy | made w/ Imgflip meme maker
2 ups, 2y
Family Guy Puke | image tagged in family guy puke | made w/ Imgflip meme maker
0 ups, 2y
b ruh
13 ups, 2y,
1 reply
19 ups, 2y
10 ups, 2y,
1 reply
18 ups, 2y
LOL
7 ups, 2y,
1 reply
taco hell!
12 ups, 2y,
1 reply
🀣
5 ups, 2y,
1 reply
the smell of taco hell😈
10 ups, 2y,
1 reply
1 up, 2y
7 ups, 2y,
1 reply
Kiss my ass , cuz i love my taco bell bitch
10 ups, 2y,
1 reply
If you really love that crap, ain't nobody kissin' your arse
9 ups, 2y,
1 reply
Haha! thats the best comeback ive heard in a while! I love it! Upvote!
9 ups, 2y
πŸ˜‚
7 ups, 2y,
1 reply
12 ups, 2y,
1 reply
LOL 🀣
5 ups, 2y,
1 reply
Haha true. Try an Indian Vindaloo
11 ups, 2y
7 ups, 2y,
1 reply
You mean truck
16 ups, 2y
πŸ˜‚πŸ€£πŸ˜‚πŸ€£
6 ups, 2y,
1 reply
taco bell in a newtshell
9 ups, 2y
5 ups, 2y,
4 replies
How did that bus catch on fire in the first place?
16 ups, 2y
🀣
10 ups, 2y,
1 reply
I flicked a cigarette on it. My bad.
18 ups, 2y
LOL
1 up, 2y,
1 reply
thats not a bus lmao
1 up, 2y
B U S dude
0 ups, 2y
the bus used taco bell as gasoline lol
5 ups, 2y,
1 reply
imgflip.com/gif/4zbi1t
LOL I don't speak Taco Bell
10 ups, 2y,
1 reply
LOL!
3 ups, 2y
Yes you did Γ™wÚ
5 ups, 2y,
1 reply
oh hey its the past two years going by...I wonder where they are going
11 ups, 2y,
1 reply
1 up, 2y
yea maybe
2 ups, 2y
Lol
2 ups, 2y,
1 reply
Fail!
8 ups, 2y
ROFL 🀣
0 ups, 2y
hmmm I got to chipotle and when I finish the fire department had to come in
Flip Settings
Make your own GIF
Created from video with the Imgflip Animated GIF Maker
hotkeys: D = random, W = upvote, S = downvote, A = back
Feedback