Imgflip Logo Icon

*insert creative title here*

share
51,352 views 763 upvotes Made by TheLoneTex 1 week ago
Make your own GIF
Add Meme
Add Image
Post Comment
Best first
90 Comments
reply
3 ups, 1w,
5 replies
hey! you copied my gif

proof: imgflip.com/gif/4tocud
reply
1 up, 1w
4txpag.gif (click to show) I fell for it lol
reply
1 up, 5d
I fell for it but it's my gif 🤣
reply
1 up, 7d
That's a Rick roll! Not a repost! You got me!
reply
0 ups, 1w,
1 reply
Rickroll
reply
0 ups, 1w,
1 reply
shhhhhh
reply
0 ups, 1w
you did this on my post as well gg man
reply
0 ups, 6d
im not copying the link but you slick f**ker
reply
1 up, 5d,
1 reply
To everyone saying "repost"
The other wasn't an original, and it isn't exactly a repost unless it is exactly the same as the other.
reply
0 ups, 5d,
1 reply
THANK YOU!!!
reply
1 up, 5d,
1 reply
You're welcome. I've noticed your responses to the people who kept saying that. Those comments were annoying. Not yours the people crying "repost"
reply
0 ups, 5d
Yeah
reply
1 up, 1w
reply
1 up, 3d,
1 reply
I LOVE HALO!!!
reply
0 ups, 3d,
1 reply
Same lmao
reply
0 ups, 2d
What does lmao mean?
reply
1 up, 1w,
1 reply
I made this temp :DDDDDD
reply
0 ups, 1w,
2 replies
I already did-
reply
0 ups, 1w
Do the chupa

That's a temp I made
reply
0 ups, 1w
Except it has better frames

4mdl9j.gif (click to show)
reply
1 up, 7d,
1 reply
reply
1 up, 7d
oh yeah
reply
1 up, 1w,
3 replies
reply
0 ups, 1w
reply
0 ups, 7d
Same with the other one
reply
1 up, 1w,
1 reply
red vs red and blue vs blue
reply
1 up, 5d
It's I against I and me against you
reply
1 up, 7d
reply
0 ups, 7d
omg im laughing so hard rn
reply
0 ups, 7d,
1 reply
This is a repost I saw this but a different GIF
reply
0 ups, 7d
Same with the other one
reply
0 ups, 3d,
2 replies
I-Is this a MASTER CHIEF MEME?
reply
0 ups, 3d
**RvB
reply
0 ups, 3d
(Name btw)
reply
0 ups, 7d,
1 reply
Isnt this a kinda copy of cheerleaders when a football player breaks there spine
reply
0 ups, 7d
That one isn't original
reply
0 ups, 7d,
1 reply
Wait that’s already a meme you reposted it. It was front page a couple weeks ago
reply
1 up, 7d
It has it's own creative twist, and that one was a repost too
reply
0 ups, 1w,
2 replies
repost kinda
someone already made this meme, just with a different gif
reply
2 ups, 6d
He's allowed to use the same text but with a different image
reply
0 ups, 7d,
1 reply
A lot of people have made memes like this
reply
0 ups, 7d,
1 reply
i know
reply
0 ups, 7d,
1 reply
So the front page one isn't original, you know that right?
reply
0 ups, 6d
ok
reply
0 ups, 1w
Similar to the other gif but nice 👍
reply
0 ups, 3d
https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
reply
0 ups, 5d,
1 reply
DO THE CHUPA!!!!
reply
0 ups, 5d,
1 reply
YEEEE
reply
0 ups, 5d
Lol my dad once said "Cappachupa" and made my mom and I super confused for about a minute before I asked if he meant chupacabra
Show More Comments
Flip Settings
memes
gifs
other
Make your own GIF
Created from video with the Imgflip Animated GIF Maker
IMAGE DESCRIPTION:
Nobody: Cheerleaders when the football player breaks his leg:
hotkeys: D = random, W = upvote, S = downvote, A = back
Feedback