What would you do?

share
4,104 views, 146 upvotes, Made by PCpilot 2 years ago gifsgood prank
Make your own GIF
Add Meme
Post Comment
reply
10 ups, 2y,
2 replies
Picard Wtf Meme | WHY WOULD A GHOST WEAR A SHEET? | image tagged in memes,picard wtf | made w/ Imgflip meme maker
reply
10 ups, 2y
because it wants attention
reply
[deleted]
4 ups, 2y
Picard Wtf Meme | BECAUSE EVERYBODY'S GOT TO TAKE A SHEET NOW AND THEN | image tagged in memes,picard wtf | made w/ Imgflip meme maker
reply
[deleted]
7 ups, 2y
Creepy Condescending Wonka Meme | TIME TO WASH THE SHEETS | image tagged in memes,creepy condescending wonka | made w/ Imgflip meme maker
reply
7 ups, 2y
HOLY SHIT | made w/ Imgflip meme maker
That's awesome...LOL
reply
6 ups, 2y,
1 reply
Creepy Condescending Wonka Meme | I'D JUST TELL HIM STOP WEARING A GREEN SUIT! | image tagged in memes,creepy condescending wonka | made w/ Imgflip meme maker
I'm trying to green screen
reply
2 ups, 2y,
1 reply
I CAN SEE SOMEBODY IN A GREEN SUIT MOVING AROUND I CAN SEE IT! | made w/ Imgflip meme maker
reply
2 ups, 2y,
1 reply
reply
1 up, 2y
reply
[deleted]
6 ups, 2y
reply
5 ups, 2y
I would blow flour everywhere
reply
5 ups, 2y
reply
5 ups, 2y
*jumps out the window* NOPE!
reply
5 ups, 2y,
1 reply
And maybe start gong to church.(Jk. no offence christens, or other religious people)
reply
5 ups, 2y
None taken. And you should.
reply
3 ups, 2y
does anyone else notice that conveniently placed stair-ender thing, that looks like a person
reply
[deleted]
2 ups, 2y
Meh, unless blood starts coming out of the walls. I'll tough it out, probably try to befriend it.... But if freaky sh*t starts happening beyond that i'm calling a priest. Dem ghosts don't scare me! After all I do spend my free time with you idiots. (No offence)
reply
3 ups, 2y,
1 reply
reply
1 up, 2y,
1 reply
Lol that's so good
reply
1 up, 2y
Glad you liked it!
reply
2 ups, 2y
And he see's people in green screens. :) Nice meme!
reply
1 up, 2y
it is so cool
reply
1 up, 2y
Amazing :)
reply
1 up, 2y
[image deleted]
reply
[deleted]
0 ups, 2y
Kill it again
reply
0 ups, 2y
reply
0 ups, 2y
Commence pooping sequence.
Flip Settings
Make your own GIF

Created from video with the Imgflip Animated GIF Maker

hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back
Feedback