Imgflip Logo Icon

Leonardo Dicaprio Cheers

Leonardo Dicaprio Cheers Meme |  TO EVERYONE ON THIS SITE; THAT CAN TAKE A JOKE | image tagged in memes,leonardo dicaprio cheers | made w/ Imgflip meme maker
share
17,007 views 217 upvotes Made by Kanaloa 5 years ago
Leonardo Dicaprio Cheers memeCaption this Meme
Add Meme
Add Image
Post Comment
Best first
122 Comments
reply
16 ups, 5y,
1 reply
ARE YOU THREATENING ME? | made w/ Imgflip meme maker
:)
reply
17 ups, 5y,
2 replies
COME AT ME BRO! | made w/ Imgflip meme maker
reply
15 ups, 5y,
1 reply
NO NEED TO GET CRABBY! hee hee | made w/ Imgflip meme maker
:)
reply
13 ups, 5y,
3 replies
reply
12 ups, 5y,
1 reply
reply
9 ups, 5y,
1 reply
OMG! I'm dying over here! Lol. Ha ha!!!!!!.......
reply
5 ups, 5y,
1 reply
We ran out of comment room there. The uniforms are nice but unfortunatly they dont wear them on a daily basis. Prolly cause if they pull you over wearin that, whoevers in the car is gonna point and laugh at them and drive away. Ha ha.
reply
4 ups, 5y
Lol. Or get called Dudley DoRight! Lol
reply
6 ups, 5y
reply
3 ups, 5y
Thats some funny shiz!
reply
9 ups, 5y,
1 reply
Let me just get the steamer.
reply
6 ups, 5y,
1 reply
reply
6 ups, 5y
reply
12 ups, 5y,
1 reply
reply
10 ups, 5y,
1 reply
Whats that canadian penny doing in there
reply
11 ups, 5y,
2 replies
Ignoring the exchange rate???
reply
[deleted]
6 ups, 5y,
1 reply
Yeah get that worthless penny out of there! ;)
reply
6 ups, 5y,
1 reply
You'd like it better with the head of Abe Lincoln EH?
reply
[deleted]
6 ups, 5y,
3 replies
I would comment but I can't handle the wrath of an entire country! ;)
reply
9 ups, 5y,
1 reply
reply
7 ups, 5y,
1 reply
reply
7 ups, 5y,
1 reply
Lol
reply
5 ups, 5y,
2 replies
7 ups, 5y
I really do love the RMCP dress uniforms, I think they really look grea! They beat any State Trooper uniform here in the States!
5 ups, 5y
Lol. This is why I love the wonderful Canadian Ladies.....
reply
6 ups, 5y,
1 reply
:)
reply
[deleted]
6 ups, 5y
A real upstanding guy. Check 'upstanding' in the dictionary.
reply
5 ups, 5y
They're not pennys anymore...they're wobly table shims now.
reply
3 ups, 5y
Sounds legit
reply
11 ups, 5y,
2 replies
reply
11 ups, 5y,
1 reply
*don't

;)
reply
[deleted]
6 ups, 5y
Good catch.
reply
9 ups, 5y,
1 reply
reply
9 ups, 5y,
1 reply
reply
7 ups, 5y,
2 replies
reply
7 ups, 5y,
2 replies
reply
[deleted]
8 ups, 5y
Lol.that last part...
reply
5 ups, 5y
Nice!!
reply
[deleted]
1 up, 5y
[image deleted]
reply
[deleted]
9 ups, 5y
[image deleted]
reply
9 ups, 5y,
1 reply
reply
7 ups, 5y,
1 reply
EXCELLENT!!!!! If they're offended.... boo - f'king - hoo!!!!
reply
5 ups, 5y,
2 replies
After my manditory 97 second wait.......
reply
5 ups, 5y
Lol
reply
2 ups, 5y
FFS....! Is that wait not a pain when you're trying to respond to several comments???
reply
8 ups, 5y,
1 reply
reply
[deleted]
3 ups, 5y,
1 reply
reply
2 ups, 5y,
1 reply
Maybe he should tell a joke about the elections! =)
reply
[deleted]
1 up, 5y,
1 reply
Was trying to figure out a way make a joke with him. So far this is the best I can do. https://imgflip.com/i/zi8fy
reply
1 up, 5y,
1 reply
I liked it,... go for it,.. I commented!!
reply
[deleted]
0 ups, 5y
It will be one of the two I upload tomorrow. Still waiting for the one I created and posted 5 hours ago to be featured.
Show More Comments
Flip Settings
memes
gifs
other
Leonardo Dicaprio Cheers memeCaption this Meme
Created with the Imgflip Meme Generator
IMAGE DESCRIPTION:
TO EVERYONE ON THIS SITE; THAT CAN TAKE A JOKE
hotkeys: D = random, W = upvote, S = downvote, A = back
Feedback