Took this picture 12/5 in La Crosse WI

Took this picture 12/5 in La Crosse WI | image tagged in memes,fallout hold up,winter | made w/ Imgflip meme maker
share
30,041 views, 313 upvotes, Made by Octavia_Melody 2 months ago memesfallout hold upwinter
Add Meme
Post Comment
Best first
70 Comments
reply
13 ups, 2m,
2 replies
Elsa Frozen | I’M JUST PASSING THROUGH SWEETIE | image tagged in elsa frozen | made w/ Imgflip meme maker
😉
Peace.
reply
8 ups, 2m,
1 reply
IT WAS HER!! SHE GAVE US THAT POLAR VORTEX!! | made w/ Imgflip meme maker
reply
3 ups, 2m
ELSA | LET IT GO ANGRY WOMAN | image tagged in elsa | made w/ Imgflip meme maker
Thanks buddy 😉
Peace.
reply
4 ups, 2m,
2 replies
I thought elsa can thaw it. You saw it at the end of the 1st frozen movie. What, is this a confirmation of frozen 3?!
reply
2 ups, 2m
No buddy I’ve not seen the the film for a long time and just remember the snow queen (Elsa) manipulated the cold weather.
Just the first thing I thought of after seeing OM’s meme.

Peace.
reply
2 ups, 2m
Magic Eight Ball | SIGNS LOOK
GOOD 
FOR 
FROZEN
3 | image tagged in magic eight ball | made w/ Imgflip meme maker
reply
7 ups, 2m,
1 reply
Overly Manly Man Meme | TIS ONLY BUT A CHILL FOR A LIGHT JACKET! | image tagged in memes,overly manly man | made w/ Imgflip meme maker
;D
reply
4 ups, 2m
XD ;D
reply
8 ups, 2m,
3 replies
:)
reply
4 ups, 2m
Haha! :)
reply
3 ups, 2m,
1 reply
Somehow I never get noticed by the mods on these streams.
reply
2 ups, 2m
:)
reply
2 ups, 2m
XD
reply
6 ups, 2m
reply
6 ups, 2m
reply
6 ups, 2m,
2 replies
Lol
reply
3 ups, 2m
reply
3 ups, 2m,
1 reply
:)
reply
3 ups, 2m,
1 reply
Not a great time of the year to be in the north midwest!
reply
3 ups, 2m,
1 reply
I'm in Minnesota right now, picking up a load going to Southern California. I should have hit the road hours ago but they keep having to rework me because it's overweight 🙄
reply
3 ups, 2m,
1 reply
Last time I was in Minnesota was right after the Superdome roof collapsed due to snow, there was about 3 feet of fresh powder on the ground. I had to survey a restaurant building in Rochester in -17 degree weather, no heat inside other than freeze protection. I had to find the grease trap outside with a plastic stirring paddle from inside the restaurant, just kept poking down in the snow till i heard a "thunk" of the paddle hitting a manhole cover and then had to dig the snow out to show where it was with pictures, it was quite an adventure! Good times...freezing cold, but good times.
reply
3 ups, 2m,
1 reply
I bet you're glad you live in SC :)
reply
3 ups, 2m,
1 reply
I'll take my 2 snows a year, enough to experience it and have fun with it and appreciate it, but really glad I've never had to shovel that crap!
reply
3 ups, 2m
A nice balance :)
reply
6 ups, 2m,
2 replies
reply
7 ups, 2m,
1 reply
:D
reply
4 ups, 2m
reply
3 ups, 2m
I agree
reply
4 ups, 2m,
1 reply
holy s* XDDDDD
reply
3 ups, 2m,
1 reply
LMFAO!!!
reply
0 ups, 2m
X3
reply
4 ups, 2m,
1 reply
reply
5 ups, 2m
:)
reply
4 ups, 2m
Can a hot steamy cup of Upvote revive him?
reply
4 ups, 2m,
1 reply
reply
2 ups, 2m
Ok
reply
3 ups, 2m
Yikes, keep warm!
reply
3 ups, 2m
reply
3 ups, 2m
reply
3 ups, 2m
reply
3 ups, 2m
well crap...
reply
2 ups, 2m
reply
2 ups, 2m,
1 reply
Can no one upvote this, the image has 69 upvotes!
reply
2 ups, 2m
Not anymore. LMAO
reply
2 ups, 2m
reply
2 ups, 2m
How is that possible? That would instantly cool down a nuclear reactor.
reply
2 ups, 2m,
1 reply
Nice seeing you again :-)
reply
1 up, 2m
Thank you, you too :) I haven't been on the fun stream for a while
reply
2 ups, 2m,
1 reply
didnt you see the 12:44?
reply
1 up, 2m
Yup, why? It was taken at 12:44AM
reply
2 ups, 2m,
1 reply
minus 19.6?
reply
3 ups, 2m
Nah, because at the time I took the picture it was actually in the 20s or 30s above zero :)
reply
2 ups, 2m
Holy sh*t that's cold! 🥶
reply
2 ups, 2m
reply
2 ups, 2m,
1 reply
reply
2 ups, 2m,
1 reply
Yup
reply
2 ups, 2m,
1 reply
reply
3 ups, 2m,
1 reply
reply
2 ups, 2m
*gag
reply
2 ups, 2m
I hope that's a typo
reply
1 up, 2m
reply
1 up, 2m,
1 reply
Frozen 7 2058 Leaked trailer
reply
0 ups, 2m
reply
1 up, 2m
reply
1 up, 2m,
1 reply
LOL
reply
1 up, 2m
Haha!
reply
[deleted]
1 up, 2m
You seem pretty center left come follow my stream
https://imgflip.com/m/Green_politics
reply
1 up, 1m
Alright, who made it -196 outside?!
reply
1 up, 1m,
1 reply
Looks like Wisconsin messed with the thermostat again
reply
1 up, 1m
😆 LOL
Flip Settings
Created with the Imgflip Meme Generator
EXTRA IMAGES ADDED: 1
  • 00D2CF75-D028-486E-8A5C-232195E74986.png
  • Fallout Hold Up
  • hotkeys: D = random, W = upvote, S = downvote, A = back
    Feedback