Naw on this wood!!

Naw on this wood!! | THIS WET BEAVER IS GIVING ME A WOODY | image tagged in beaver,leave it to beaver,imgflip trolls,fun | made w/ Imgflip meme maker
share
77 views, 4 upvotes, Made by Neo.is.back 1 week ago beaverleave it to beaverimgflip trollsfun
Add Meme
Post Comment
reply
2 ups, 1w,
1 reply
Laughing Don Draper | DAMN THAT BEAVER’S WET | image tagged in laughing don draper | made w/ Imgflip meme maker
reply
2 ups, 1w,
1 reply
WET BEAVER OR OTTERS POCKET WHICH IS WETTER? | made w/ Imgflip meme maker
Cheesus!, where you bin bro? Am coming bombing ya pages, am struggling today my man
reply
2 ups, 1w,
1 reply
Excited Otter | WE OTTER FIND OUT FOR SURE! | image tagged in excited otter | made w/ Imgflip meme maker
Needed a week off submitting stuff, still been checking out and upvoting stuff though.
Struggling as in its dead here on a Sunday?
reply
2 ups, 1w,
1 reply
Feel same about subs sometimes man, It's hard getting in the mood...
This meme is more for beaver the troll LOL and yesterdays it just happens to be a punny meme, you are my favorite for puns btw
Struggling with demons my friend, They have my by the balls bro...flip is therapy sometimes
reply
2 ups, 1w,
1 reply
My posts tend to reflect what mood I’m in lol.
I saw the tag about trolls but hadn’t heard of beaver the troll? Are they new?
Cheers man, I do love puns 😃
I know what you mean, I’ve been feeling the same recently, probably why I decided to stop posting for a short while too. Meme therapy is how I would describe my memes after signing up here lol, quite a few angry ones.
reply
2 ups, 1w,
1 reply
Good Fellas Hilarious Meme | YOU REALLY ARE A PUNNY GUY! | image tagged in memes,good fellas hilarious | made w/ Imgflip meme maker
Beaver is a user from 2014, and he likes to troll up reposts, I think Raydog gives him a secret stiffy, I pop round to his pages and bomb him with LOL's, nobody plays with him only me!!!

You are punny!

Subs do reflect my mood sometimes, good or bad y'all suffer for it LOL
reply
2 ups, 1w,
1 reply
Ah yeah I see now. I saw Raydog saying someone keeps calling him Gaydog, I’m guessing it’s this user? I may have to repost some memes and tag beaver in them 😆
Are you from the UK? I can never tell for sure where people are from?
reply
2 ups, 1w,
1 reply
Beaver is not a bad guy tbh, I kinda like cheeky peeps on here, as long as he aint hurting anyone, #1 on IMG has to have a troll, it would be an insult to trolls if he never he likes [email protected], I think he has a crush bless him LOL

Yeah man UK, Manchester..You British?
reply
2 ups, 1w,
1 reply
Yeah I can see some of Beavers memes are actually pretty decent to be fair.
The internal politics that go on here are interesting to say the least.
Of course, had a couple of my own trolls for a while, it made me feel loved haha.

Yeah. Staffordshire, but lived in Birmingham for the last few years.
reply
2 ups, 1w,
1 reply
Beaver is a cheeky little user!!

Wet beaver tho! LOL
2 ups, 1w
Thoroughly soaked 👍

If you’re ever struggling to cope with the demons all you gotta do is say. I like your dark humour so would feel obliged to help a fellow demon slayer out.
reply
1 up, 1w,
1 reply
reply
1 up, 1w,
2 replies
You replied 17 hours ago and it is not in my inbox wth?
reply
1 up, 1w,
1 reply
Or you checked notifications and simply missed it. I have comments that get missed daily.
reply
1 up, 1w,
1 reply
I see
reply
0 ups, 1w
That's the complaint about the notifications. They rearranged the entire damned website just to accommodate political whiners, yet we cannot get a read/unread function in notifications. SMH... We can put a man on the moon...
reply
1 up, 1w,
1 reply
Can't help but notice your memes have been hitting the hot pages lately. :) Your Addams Family Flip meme is on page two.
reply
1 up, 1w,
1 reply
Really? I'll go look, I never look tbh only now n then..you know me ;)
reply
1 up, 1w,
1 reply
Hell, you had one at the top of page two a couple of days ago. Missed front page by a hair!
reply
1 up, 1w,
1 reply
I think you have 2 on page 1 knoxie or am I trippin?
reply
1 up, 1w,
1 reply
Yep. Of all the crap I make that's what gets there. MIND. BLOWN.
reply
1 up, 1w,
1 reply
I never bother about pages/points or arrows, Comments and fun is where am at...always ;)

Am going to be gone for an hour or 2 sweet ;)

I like your memes and so do a lot of others so stop saying crap!!!
reply
1 up, 1w
See you when you get back! :)
reply
1 up, 1w,
1 reply
reply
1 up, 1w,
1 reply
bzzzzzzzzzz
reply
1 up, 1w,
1 reply
Buzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
reply
1 up, 1w,
1 reply
reply
1 up, 1w
Flip Settings
NSFW
Created with the Imgflip Meme Generator
IMAGE DESCRIPTION:
THIS WET BEAVER; IS GIVING ME A WOODY
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back
Feedback