Ew, i stepped in shit

Ew, i stepped in shit | ARIANA GRANDE | image tagged in ew i stepped in shit | made w/ Imgflip meme maker
share
223 views, 3 upvotes, Made by Brittanyisdead 2 weeks ago in Emotrash ew i stepped in shit
Ew, i stepped in shit memeRe-caption this meme
Add Meme
Post Comment
reply
1 up, 1w,
1 reply
Truth!
reply
1 up, 1w,
1 reply
oh! another one! were a dying species man
reply
1 up, 1w,
1 reply
Bomb squad guy | GOING TO AN ARIANA GRANDE CONCERT BE LIKE | image tagged in bomb squad guy | made w/ Imgflip meme maker
reply
1 up, 1w,
1 reply
yeah! get the glitter repellant!
reply
1 up, 1w,
1 reply
That's a lotta damage
reply
1 up, 1w,
1 reply
haha :)
reply
1 up, 1w,
2 replies
How bout a little more?
reply
1 up, 1w
little more hat?
reply
1 up, 1w,
1 reply
*what*?
reply
1 up, 1w,
86 replies
Damage
reply
1 up, 7d,
1 reply
cool
1 up, 7d
Bees?
reply
1 up, 2d,
1 reply
i think ive seen it but it was a while back ooh! i like the newsies
1 up, 2d
I know a few of there songs
reply
1 up, 5d,
1 reply
mega oof
1 up, 5d
But it was a school trip
reply
1 up, 1w,
1 reply
Oh my god! They are!!!!!!
1 up, 1w
There is no difference
reply
1 up, 7d,
1 reply
Ya mean beans?
1 up, 7d
I guess..?
reply
1 up, 1w,
1 reply
im dead
1 up, 1w
Uh oh
reply
1 up, 5d,
1 reply
I WISH MY SCHOOL DID STUFF LIKE THAT!
1 up, 5d
What do they do?
reply
1 up, 1w,
1 reply
Yep
1 up, 1w
Added a bit of knowledge to your day
reply
1 up, 2d,
1 reply
Oh no! That sucks like a lot
1 up, 2d
Humidity?
reply
1 up, 1w,
1 reply
yeah...
1 up, 1w
What for?
reply
1 up, 1w,
1 reply
I don't think even that could fix their talent... or lack thereof
1 up, 1w
Nope it couldn't
reply
1 up, 5d,
1 reply
haha ok
1 up, 5d
Do you watch hockey?
reply
1 up, 5d,
1 reply
Yeah I think I was 3
1 up, 5d
I was six then
reply
1 up, 7d,
1 reply
:)
1 up, 7d
What where we talking about agin?
reply
1 up, 6d,
1 reply
oooohhhhh
1 up, 6d
Yeeaahhh school starts at 7:14am
reply
1 up, 3d,
1 reply
Which one was that?
1 up, 3d
Avengers age of ultron :)
reply
1 up, 5d,
1 reply
STUPID THINGS well actually if u do a certain exploratory than u go to Carowinds but in 6th through 8th grade, the coolest thing you do is.. well that and not everybody goes to that sooo
1 up, 5d
Much disappointment
reply
1 up, 1w,
1 reply
depression and reality and my past joined forces to slap me like HARD
reply
1 up, 6d,
1 reply
yeah
1 up, 6d
Remember old disney channel
reply
1 up, 1w,
1 reply
same face pretty much
1 up, 1w
Cuz it is
reply
1 up, 5d,
1 reply
not usually
1 up, 5d
I like field hockey
reply
1 up, 2d,
1 reply
Yeah when it's hot and humid it sucks
1 up, 2d
When the humiditys at 100%
Reeeeeeeeeee
reply
1 up, 1w,
1 reply
yep that happens a lot
1 up, 1w
I'm sorry to hear that
reply
1 up, 6d,
1 reply
JESUS! mine starts at like 8:00!
1 up, 6d
2:14pm dismissal
reply
1 up, 3d,
1 reply
With this kiss... I die.
1 up, 3d
Romeo oh Romero where art thou
reply
1 up, 5d,
1 reply
yeah at my old school we went on mission trips every Friday... i got bitten by a lot of animals and I was attacked by a goat once 😂
1 up, 5d
Mission trips for what?
reply
1 up, 7d,
1 reply
sad things... of course this is the only conversation i remember
reply
1 up, 1w,
1 reply
meh you'd think id be used to it
reply
1 up, 5d,
1 reply
2 actually but im fine
reply
1 up, 5d,
1 reply
anything and everything
1 up, 5d
Church?
reply
1 up, 4d,
1 reply
I like mac and cheese
1 up, 4d
Hamburgers
reply
1 up, 2d,
1 reply
Honestly
0 ups, 2d
Humidity at 110%
reply
1 up, 1w,
1 reply
yep
reply
1 up, 1w,
1 reply
😊
1 up, 1w
Dr Phil and stee Harvey are the same person
reply
1 up, 5d,
1 reply
no i had a scholarship to a christian school buuutt it was extremely ironic bc 1) everyone was mean to me bc i was the only one without a dad and im not exactly christian soooo
1 up, 5d
Ooooooofffff
reply
1 up, 2d,
1 reply
Haha
1 up, 2d
What where we even talking about?
reply
1 up, 6d,
1 reply
2:30
reply
1 up, 2d,
1 reply
probably not
1 up, 2d
So how's life
reply
1 up, 1w,
1 reply
Wut?
1 up, 1w
Friend in Ukrainian
reply
1 up, 4d,
1 reply
Yum
1 up, 4d
With American cheese
reply
1 up, 5d,
1 reply
yeah you have no idea how many people hated me because my dad shot himself it was wierd
1 up, 5d
I feel bad for you
reply
1 up, 1w,
1 reply
Well except for one is white and one isn't BUT other than that... Nothin!
1 up, 1w
Mustache and hair
reply
1 up, 2d,
1 reply
pretty good i got facebook a little while back and im talking to my guy friend and such haha
1 up, 2d
Cool 👌
reply
1 up, 1w,
1 reply
haha
1 up, 1w
Друг
reply
1 up, 3d,
1 reply
Well I'm right chear (that's not Shakespeare, that's Andy Griffith)
1 up, 3d
Don't you hate it when your a king and your best friend kills you to become king
reply
1 up, 2d,
1 reply
yeeep
1 up, 2d
It's rainy here
reply
1 up, 5d,
1 reply
you mean the vhs? Hehe
1 up, 5d
Disney channel like in 2008
reply
1 up, 5d,
1 reply
the one that killed himself was my stepdad my first dad is roaming around somewhere im sure
1 up, 5d
Sucks
reply
1 up, 3d,
1 reply
Oh I was confused haha
1 up, 3d
I should have specified
reply
1 up, 6d,
1 reply
Ok...
1 up, 6d
I'm tired
reply
1 up, 5d,
1 reply
Ahhh jeez which team?
1 up, 5d
Detroit tigers
reply
1 up, 3d,
1 reply
Cool I'm into ANYTHING Shakespeare
1 up, 3d
To be or not to be
reply
1 up, 5d,
1 reply
why im fine
1 up, 5d
Cuz you lost a parent
reply
1 up, 2d,
1 reply
accurate very accurate
1 up, 2d
Very confusing
reply
1 up, 2d,
1 reply
yeah haha
1 up, 2d
You mind of I delete few comments
reply
1 up, 7d,
1 reply
huh?
1 up, 7d
You don't remember
reply
1 up, 3d,
1 reply
Yeah and being in them
1 up, 3d
I like the play les miserables
reply
1 up, 2d,
1 reply
It's HOT here
1 up, 2d
It was 80
reply
1 up, 2d
go ahead
reply
1 up, 2d,
1 reply
thats a good question
1 up, 2d
I doubt it matters
reply
1 up, 1w,
1 reply
Oooohhh kewl
1 up, 1w
Now you learned something
reply
1 up, 3d,
1 reply
Or when the ides of March kill you even though your wife told you it would happen
1 up, 3d
Or when you thought your girlfriend was dead so you committed suicide but she was just sleeping and she finds out you committed sucide so she does too
reply
1 up, 6d,
1 reply
yeah at my old school we had like 2 hours less...
1 up, 6d
Damn girl
reply
1 up, 4d
Blech hippopotamus
reply
1 up, 2d,
1 reply
ewww toooooooo hot!
1 up, 2d
With humidity
reply
1 up, 2d,
1 reply
hdochsiuhschscishxjadjhsfhejde
1 up, 2d
The hell
reply
1 up, 1w
yeah ig.
reply
1 up, 4d,
1 reply
Oh my ever loving go I meant "noooooooooo' how did it out hippo?
1 up, 3d
What the hell
reply
1 up, 3d,
1 reply
Yeah... That was weird
1 up, 3d
What do you mean by blech hippo
reply
1 up, 2d,
1 reply
Idk anymore I forgot what we were talking about again so I did that
1 up, 2d
This threads too long
reply
1 up, 5d,
1 reply
Yup
1 up, 5d
My favorite baseball team lost 17-3 today :(
reply
1 up, 6d,
1 reply
me too
1 up, 6d
Just finished lunch
reply
1 up, 5d
Yeah
reply
1 up, 3d,
1 reply
MY KINGDOM FOR A HORSE!!!
1 up, 3d
Hail Macbeth thane of cawdor
reply
1 up, 3d,
1 reply
I forgot already
0 ups, 3d
Do you like plays?
reply
1 up, 6d
gorl its only like not even 11!
reply
1 up, 6d,
1 reply
i forgot what we were talking bout...
1 up, 6d
I don't think it matters really
reply
1 up, 7d
all i can think of is gnats and nirvana
reply
1 up, 1w
ooooooohhhhhh like.... uhhhmmmm any ¨musician¨ now?
reply
1 up, 2d,
1 reply
Haha
1 up, 2d
Les Miz is a great play
reply
1 up, 5d,
1 reply
Oh barley haha
1 up, 5d
Wait you would only be 2 or 3
reply
1 up, 5d
yeah kinda
reply
1 up, 6d
im confused
reply
1 up, 5d,
1 reply
oh oof
1 up, 5d
And my younger brother was at the game
reply
1 up, 3d,
1 reply
Right? Or when a long of the forest sends you to make a guy love a girl bit you hit the wrong guy with the love flower and then you make a fairy lady fall in love with a donkey
1 up, 3d
Or when you try to choke a robot
reply
1 up, 5d
that was random
Flip Settings
Ew, i stepped in shit memeRe-caption this meme
Created with the Imgflip Meme Generator
IMAGE DESCRIPTION:
ARIANA GRANDE
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back
Feedback