F**K PISSBURGH!!! F**K THE QUEEFES!!! F**K THEM BULLSHIT ASS CHARGERS CUZ THEY AIN'T CHARGIN SHIT!!! F**K DENVER!!! MEMEF**K THE BRONCOS  | image tagged in fuck denver | made w/ Imgflip meme maker
64 views, Made by Str8Royalty 5 days ago fuck denver
Add Meme
Post Comment
reply
0 ups
F**k Denver
Flip Settings
NSFW

Created with the Imgflip Meme Generator

Show embed codes
IMAGE DESCRIPTION:
F**K PISSBURGH!!! F**K THE QUEEFES!!! F**K THEM BULLSHIT ASS CHARGERS CUZ THEY AIN'T CHARGIN SHIT!!! F**K DENVER!!! MEME F**K THE BRONCOS DOWNLOAD THE IPHONE APP! F**K PISSBURGH!!! F**K THE QUEEFES!!! F**K THEM BULLSHIT ASS CHARGERS CUZ THEY AIN'T CHARGIN SHIT!!! F**K DENVER!!! - F**K DENVER AS A CITY AND AS A MOTHAF**KIN TEAM!!! U WANNA F**K WITH THEM B**CH ASS UNICORNS?, THEN F**K U TOO!!! THIS RAIDER NATION AND WE'LL BOMB ON Y'ALL B**CH ASS!!! U MOTHAF**KAZ CAINT SEE US OR BE US!!! WE UNICORN KILLAZ!!!!
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back
Feedback