Yeah, it's stupid, but it makes me laugh

Yeah, it's stupid, but it makes me laugh | THEY'RE BUILDING A SPACE SHUTTLE IN A WALMART BATHROOM! | image tagged in memes,walmart,space shuttle,baby changing station | made w/ Imgflip meme maker
362 views, 15 upvotes, Made by Octavia_Melody 11 months ago memeswalmartspace shuttlebaby changing station
Add Meme
Post Comment
reply
4 ups, 1 reply
made w/ Imgflip meme maker
reply
3 ups
Haha :)
reply
3 ups, 2 replies
good job aj | H | image tagged in good job aj | made w/ Imgflip meme maker
LMAO!
reply
1 up
:D
reply
1 up, 1 reply
. | made w/ Imgflip meme maker
:)
reply
1 up, 1 reply
That is bad ass! Excuse my French please, XD
reply
1 up, 1 reply
. | made w/ Imgflip meme maker
Found this one, too! :)
reply
1 up, 1 reply
Awesome! I just had my sisters grad party, that is why I was absent
reply
0 ups, 1 reply
Well, congratulations to your sister! :)
reply
1 up, 1 reply
Thanks, (I said thanks for her) we had a 5 hour party, it went past my bedtime, and know it is 1:00 am eastern time! I have been on IMG all night! XD
reply
0 ups, 1 reply
I'm usually on ImFlip at night but also a lot during the day, I drag my iPad everywhere. I don't really sleep at night anymore, I take cat naps throughout the whole day, I'm self employed so my schedule is what ever I please! Lol
reply
1 up, 1 reply
XD For me, I am usually on a bike ride for a couple miles and playing video games, then at night I get my amazon tablet and go on IMG or play more video games, most nights, I can stay up all night, and my parents don't know I stay up all night! XD lol
reply
0 ups, 1 reply
Lol. When I was a teenager me and a few friends would sneak out of the house meet up and go marauding around all night, and occasionally one of us would snag a bottle of booze from the parents liquor cabinet. We'd go buy a 2 liter bottle of soda, drink some and then pour the booze in and pass the soda bottle around! Lol. It was a much different time back then, everyone drank like a fish, none of out parents never missed the bottles we took! I don't recommend doing what I did, I think what you do now is a much idea, like I said, it was a much different time back then! Lol
1 up
That is crazy, and kinda sounds fun! Lol! What I do that is pretty crazy is look at clop! XD My friend told me how during the human growth and development video at his school all the boys loved the girls video! XD I had this 1st grade bully that would go and drink his parents booze all night, then he got caught... He was grounded for a couple months, I forgot his name though...
reply
3 ups, 1 reply
Made me laugh too. :)
reply
2 ups
:D
reply
2 ups, 2 replies
:)
reply
2 ups
Lmao!! XD
reply
0 ups
Which is cooler, drones or an Orbital drop?
Flip Settings

Created with the Imgflip Meme Generator

Show embed codes
EXTRA IMAGES ADDED: 3
IMAGE DESCRIPTION:
THEY'RE BUILDING A SPACE SHUTTLE; IN A WALMART BATHROOM!
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back