Confession Bear

Confession Bear Meme | THIS MEME IS A SHAMELESS GRAB FOR AFFIRMATION | image tagged in memes,confession bear | made w/ Imgflip meme maker
1,217 views, 27 upvotes, Made by Octavia_Melody 19 months ago memesconfession bear
Confession Bear memeRe-caption this meme
Add Meme
Post Comment
reply
5 ups, 1 reply
LET'S LEAVE IT ALONE 'CAUSE WE CAN'T SEE EYE TO EYE
THERE AIN'T NO GOOD GUY, THERE AIN'T NO BAD GUY THERE'S ONLY YOU AND ME AND WE JUST HAVE | made w/ Imgflip meme maker
you know that's kind of good. someone should turn that into a song or something.
reply
4 ups
I'LL GET TO WORK ON THAT | made w/ Imgflip meme maker
reply
4 ups, 1 reply
AFFIRMATION OF WHAT? | made w/ Imgflip meme maker
reply
5 ups, 1 reply
First World Problems Meme | AFFIRMATION THAT PEOPLE HERE LIKE ME | image tagged in memes,first world problems | made w/ Imgflip meme maker
My recent comments on political memes have been taking a beating. I'm starting to feel kinda ganged up on :l
reply
6 ups, 1 reply
Angry bird | BLAH BLAH F@#N LIBERAL, BLAH BLAH KILL, DIE, F@#N FU@# BLAH BLAH RETARDED, BLAH BLAH B**CHES! | image tagged in angry bird | made w/ Imgflip meme maker
I saw some o that, pretty harsh stuff. Lotta verbal diarhea, I tryna stay out of it. You still got friends here.
reply
4 ups, 1 reply
Thank you :D
reply
1 up
Octavia! We do this everyday, over and over!  We can't forget about you we've been here so long! EvilmandoEvil | made w/ Imgflip meme maker
Lol. I see Ponies all over the place because of you! Just keep making memes and don't worry about silly shit like that!! Lmao! :). You Goofball!
reply
4 ups
;)
reply
4 ups
reply
4 ups, 1 reply
:)
reply
4 ups
:D
reply
[deleted]
4 ups
reply
3 ups, 1 reply
reply
2 ups
reply
[deleted]
3 ups
reply
4 ups
reply
2 ups
Flip Settings
Confession Bear memeRe-caption this meme

Created with the Imgflip Meme Generator

Show embed codes
IMAGE DESCRIPTION:
THIS MEME; IS A SHAMELESS GRAB FOR AFFIRMATION
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back
Feedback